{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.025 visninger | Oprettet:

politiet kan squ være utrolige!!! *G* {{forumTopicSubject}}

Her til aften tog min kammerat og jeg lige en tur ned på den lokale gå gades pizza bar, og fik en dejlig pizza...

Vi sidder og snakker lidt, og lige pludselig kommer der en politi bil forbi og stopper.

Den ene panser stiger ud med retning mod foderkassen.(pizariaet) på det tidspunkt er vi lige ved at være færdige, pludselig høre vi nogle fra det andet bord som snakker om den anden panser parkere LIGE FORAN et skilt, med tydelig hentydning til at: INGEN PARKERING ELLER STANDSNING LOVLIGT! Så frække som min kammerat og jeg er... skal vi da lige hen og sige noget til ham. (mest for hans reaktion)

Jeg spørg så: " hva? må man egentlig gerne holde her? der står da et skilt om at alt standsning er forbudt her"

Så siger han fandeme: " kan du læse hvad der står på siden af bilen? Politiet må alt!"

Tænkte virkelig på bare for sjov tage et billede af bilen med min mobilcam, så man både kunne se politi bilen og skiltet. men vi kørte hjem igen.

andre der har haft lign episoder? og kan man i realiteten gøre noget?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  politiet kan squ være utrolige!!! *G*
  • #1   5. jun 2005 synes det var nice sagt af ham : -)

• #3   5. jun 2005 du ved godt at i blev owned langt ind i helvedet ik Lindrup? = )

• #4   5. jun 2005 Jeg kom gående en nat nede i byen, pludselig ser jeg en mørk bil komme imod mig. Tænker hvad er dog det?

Da den kommer helt tæt på, så er det en politi bil, uden Lys på hverken foran, bag eller nummerplade..

Min lillebror har prøvet noget lignende da de var til gaderæs, de kom kørende uden lys på, og han spurgte om ikke de skulle have lys på, men fik intet svar..

• #5   5. jun 2005 ingen tvivl om det... Meeeeen stadig syntes godt nok.. ved ikke om der nogle af jer der har været på gågaden i Taastrup. der er omkring 30-40 parkeringspladser i midten af gaden... og der var maks 10 der var taget... og ved siden af pizzariaet var der 5 ledige pladser.. HMMMM

• #6   5. jun 2005 caspar...... øhhh kom ind i kampen.... der er ingen grund til at hade politiet.. de gør sgu bare deres arbejde:o) at de må holde der er da bare en frynsegode..... jeg synes det er et cool svar til en flabet drengerøv( no offense) lindrup.... synes nu at det er friskt nok af både dig og ham.... men en fed one liner fra panseren:o)

• #7   5. jun 2005 I skulle bare ha ringet til den lokale politi station og sagt der holdt en bil ulovligt parkeret det sted... smiley Det ville sgu da ha været grineren, hvis de nu havde sendt en anden patrulje bil ud til stedet... He He...

• #8   5. jun 2005 er sku ligeglad, men kender i de fucking idioter der skal holde LIGE OP AF DØREN på en tankstation? nu har jeg tilfældigvis arbejdet på et par stykker, og det er brianer, smartasses og damer : -D... fuck hvor jeg hader dem smiley

• #9   5. jun 2005 Dengang min far var æggeskald - Skulle min bror over til en kammerat (Vi snakker en gang i starten af 90'erne) - Min far råber til ham på vejen ud af døren at han skal huske cykellygter - Senere på aften, da min far er på vej hjem fra patrulje møder han min bror UDEN lys på cyklen ... Vers'go min søn - 500kr i bøde.. hehe looool - Så ka han lære at hører efter ... :oD - Men bar rolig - min far har da siden hjulpet mig med at tune knallerter og sænke øsen osv. ...

• #10   5. jun 2005 pænt dobbeltmoralsk politi ven der jacob smiley

• #12   5. jun 2005 mikkel----> kan 100 p godt følge dig.... men selvom man er panser må du jo heller ikke køre over for rødt (MED MINDRE MAN HAR GRUND TIL DET) og du skal ikke fortælle mig at en pizza er nok grund til at holde ulovligt... Come on

• #13   5. jun 2005 Jarh - min far er sq fin nok - Gætter på han bar var træt af at min bror kørte uden lys når det var mørkt?! - Men oki - Han har da husket dem siden ... :oD

• #14   5. jun 2005 det har du ret i... min kommentar var også mere rettet mod folk som caspar.. kan ikke forstå folk har så ondt i røven over politiet... selvfølgelig må man vlive tosset og skabe sig hvis man bliver uretfærdigt behandlet, men gør man noget forkert må man tage straffen....men selvfølgelig må de heller ikke bare gøre som det passer dem... men stadig et fedt comeback fra hans side

• #16   5. jun 2005 mikkel---> Grinte også af hans kommentar og sagde også det var fedt sagt... come on sådan en lille drengerøv som mig kommer og stiller mig sådan op.... men de har så ondt i røven bla på striben ogsådan noget... så skal de squ også lige have lidt modstand tilbage når de fucker op( på trods af deres sultne maver)

• #17   5. jun 2005 Lindrup>> Faktum er nu engang sådan at ét er virkeligheden, noget andet er reglerne....hvis ikke politiet er i et ærinde i forbindelse med deres job, så har de samme regler at overholde som alle andre. Ergo, kunne du bevise at de var i deres fritid, så skylder de staten for en parkeringsbøde...men de kan jo altid sige at de var ved at undersøge noget....(pizzaens kvalitet etc.) og så kan man intet stille op - men hvis man gjorde alt by the book, så har de ikke lov til det.

Mvh. Anders

• #18   5. jun 2005 en aften kørte jeg igennem gågaden der er lavet så havldelen er gågade og den anden halvdel er 30km zone og ensrettet,og jeg kørte lige efter bogen,og i mod mig kommer der så en police vogn,de stiger selfølgelig ud og fortæller mig jeg kører i gågaden.Hvor efter jeg så må fortælle dem at den del af gaden må man godt kører i den er bare ensrettet og de kørte mod ensretningen smiley de undskylder så med de er fra en anden by og ikke kender gaderne så godt og bakker tilbage for at se på skiltene om jeg har ret hold kæft kvor jeg grinede da jeg kørte forbi dem

• #19   5. jun 2005 RESPEKT MICRO!!!!!!

anders---> ja det har du ret i... men alligevel..... godt klar over de nok skal finde på en undskyldning... ingen tvivl om det...

• #20   5. jun 2005 Der er vist noget med, at strisserne ikke må NOGET i strisserbilerne hvis det ikke har noget med jobbet at gøre.
    Dette er fordi der ikke er betalt afgift af bilerne - hvilket måske også er en grund til at de kører ind i folk for at stoppe dem....
    Men om det passer ved jeg sq ik lige helt...
    Har prøvet at blive stoppet ude i vores industrikvarter en mørk aften og så ville de sq kun se kortet... spurgte ikke engang hvad jeg lavede.....

• #21   5. jun 2005 Allan>> Det med afgiften er vist en and (en historie).....
    Bilerne er jo statens ejendom og vi betaler afgift til staten så poli betaler afgift til sig selv......men det med reglerne er korrekt, de må kun bryde det alm. ordensreglement (bla. færselsloven) hvis de har et erhvervsmæssigt ærinde. For ikke så lang tid siden var der en sag mod en reklamevogn (politibil) som havde kørt med udrykning uden grund, de fik monsterbøde m.m. for at have misbrugt deres embede.....så det er ikke for skæg smiley

Kommentér på:
politiet kan squ være utrolige!!! *G*

Annonce