{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
745 visninger | Oprettet:

Direkte tv i bilen?? {{forumTopicSubject}}

Nogen som har noget i bilen, så i kan se direkte fjernsyn i jeres bil?? Jeg så at blaupunkt lige har lavet en gps med indbygget dvb-t modtager så den er lige til at se tv på, men er det noget der virker, eller er det overhovedet ikke optimalt??? Ved også at nogen taxier har det, hvor det virker 100 %. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Direkte tv i bilen??
  • #1   6. mar 2009 Har det i min Supra men virker ikk helt optimalt...

Men arbejder med taxa'er dagligt så ser også der smiley

• #2   6. mar 2009 Det findes i hvert fald. Jeg undersøgte det lidt for at få det til min Range Rover, men da prisen på 75.000+montering blev nævnt, takkede jeg pænt nej tak. Så vil jeg hellere sidde i min sofa og se TV på en ordentlig størrelse

• #3   6. mar 2009 Du skal bare har en 3 mobil. der kan du se tv på. vi snakke om dr1-tv2-tv2film-MTV. osv osv

• #4   7. mar 2009 Jeg har et sæt liggende så du kan modtage det med digital signal det virker perfekt. Dog kan man du kun se Dr1 Dr2 og Tv2

• #5   7. mar 2009 Kristian H: For 3 er kendt for deres "gode" signal og "billige" priser, og ikke at nævne deres "service" som er i "topklasse" smiley

• #6   7. mar 2009 Der er ualmindelig megen forskel på kvaliteten af DVB-T modtagere til bil, oftest er det en god tommelfinger regel at se efter om producenten erklærer at billedet er stabilt ved en given hastighed, f.eks har Kenwood på deres en opgivelse på 160km/t+ (tror nu ikke det er smart at se tv med den hastighed haha) og så skal du gå efter modtagere med indbygget dobbelt antenner, da det er en nødvendighed for at kunne modtage ved højere hastigheder. PT kan man modtage DR1, DR Update, DR2 og TV2 samt diverse test kanaler såsom Gaming Channel m.fl. I slutningen af 2009, vil der komme mange flere, f.eks har Sverige 48!! kanaler med MTV, Disney osv. og så skal du tænke på om du vil have disse kanaler, for det er betalings kanaler der kræver at din modtager har plads til et indstikskort af typen kreditkort størrelse. God fornøjelse med det, jeg håber du kunne bruge svaret.

• #7   7. mar 2009 jeg har lige fået det kenwood med germi navi mm det kan alt og er super fedt andlæg .det kan kun anbefales

Kommentér på:
Direkte tv i bilen??

Annonce