{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
986 visninger | Oprettet:

kun mig der syntes det {{forumTopicSubject}}

Er det kun mig der syntes at en del folk herinde er alt alt for useriøse... Havde aftalt med en for to dage siden vi skulle bytte lige over... og jeg tænkte jamen det kunne vi godt og jeg ville køre til randers hvor han boede og så begyndte vi at køre i dag så skrev han lige pludselig at han ikke var intra. hvad fanden er det for noget...

Syntes det er plat jeg havde været 120% ærlig med min bil hele tiden og så ligepludselig er han ikke intra kender i os til det

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kun mig der syntes det
  • #1   7. mar 2009 F-S jamen sgu da ikke i sidste øjeblik når han vidste jeg var kørt

• #2   7. mar 2009 Artist former known as ****** .

Det er faktisk helt vildt... fatter det ikke at man kan være sådan

• #3   7. mar 2009 jamen træls når man holde fri for at gøre det... det vil sige 8 timer.... det er jo os penge

• #4   7. mar 2009 glæder mig sgu.... så kan de komme væk... træt af det... af alle de biler.jeg har haft til salg herinde har der kun været en seriøs

• #5   7. mar 2009 det er ikke herinde man skal sælge biler.... der er ikke særlig mange seriøse om det er med betaling eller ej.... nogle gange er spild af tid at lave en annonce herinde..... så er livet desværre..... så tag aldrig for at bytte bil..... spild af tid og penge...

• #6   7. mar 2009 nej har jeg fundet ud af

• #7   7. mar 2009 Jeg synes sgu også det er fair at trække i land hvis det er bilhandel vi snakker om... Jeg ville da ihvertfald aldrig købe en bil uden jeg havde set og prøvet den først. Billeder kan sagtens være misvisende, og hvis bilen ikke fremstår som man havde forventet, er da okay at trække i land.

• #9   7. mar 2009 ja useriøse folk og folk der ikke kan stave.. Intra er en fabrikant af alufælge og hvor pokker kommer de lige ind i emnet her????

• #10   7. mar 2009 og det næste... Folk der vil betale de 69kr for at være VIP bliver de mere seriøse?? Jeg tror sku mange tænker.. "Vi har betalt så vi må opføre os som idioter"

• #11   7. mar 2009 Jeg har købt 4 biler her i gennem og solgt 5 og har været fint tilfreds.. den eneste gang jeg har følt mig lidt snydt er sidste gang jeg handlede her inde... da jeg købte variant sagde han at der jo selvfølgelig var tjekket restgæld i bilen så det skulle jeg ikke tænke på... da jeg så kom til fyn fra nordjylland og stod ved bilen fandt jeg så ud af at der i bilbogen var restgæld for 50000kr. knap så fedt men ringede så i den bank der skulle havde gælden men det var jo så en fejl men de sagde også at det havde stået der hele tiden så de kunne da ikke forstå at sælger mente der ikke var noget... det vil jo så sige at han bare sagde det var tjekket.

vi handler jo så og jeg får reg attest med på begge biler som en sikkerhed og vi skriver i slutseddel at vi bytter tilbage hvis der modforventning er gæld i bilen. det var der jo så ikke og jeg skriver og fortæller ham det og sender mit konto nr. så han lige kan overføre til om registrering det vil han da ikke.. jeg kunne bare have givet ham reg attest på hans bil. det kalder jeg sq et fjols. men må jo bide i det sure æble og undvære de 380kr. men hvis en dag skal til sjælland på arbejde eller ferie så har jeg sq bestemt at jeg kører fordi og spørger efter pengene.. så tror jeg han ser sjov ud i hovedet.

• #14   7. mar 2009 har også solgt biler her inde og har endnu ikke oplevet useriøsitet, jeg tror det hænger sammen med sælger er man selv seriøs og udviser seriøsitet når man sælger ja så skal en seriøs køber nok også finde din annonce.

• #15   7. mar 2009 leo P... Var nu ikke dig den var møntet på... Men det at folk ikke kan stave til Interesseret og skriver Intra istedet smiley Intra er en alufælg fabrikant...

Jeg føler mig skam ikke trådt på... Vil mene jeg selv er rimelig seriøs og har været herinde i 6år..

Men desværre er der en flok useriøse herinde der er skyld i jeg ikke kan få lov at bruge bla. markedet i fremtiden.. (med mindre jeg får brug for det og vælger at betale for VIP)

• #17   7. mar 2009 lige netop... syntes ikke man kan fjerne ting man har betalt for at bruge en gang fra brugerne

Kommentér på:
kun mig der syntes det

Annonce