{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.066 visninger | Oprettet:

Kaspar R
Kaspar R
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 15

Kender du til Ford Mondeo st. car. {{forumTopicSubject}}

Har lige købt en sprit ny Mondeo trend st. car. 2.0.
Fik flåderabat etc. og var super glad for en stor rummelig bil etc. Efter få dage sagde den sjove lyde fra motoren, mest ved opstart. Har ejet 2 biler før denne og har aldrig hørt disse lyde før! Der kommer underlige "knase" lyde!! Ved I hvad dette kan være??? Bruger sg.. lidt for mange tanker på dette!!! Har prøvet at slukke AC samt klima anlæg da jeg tænkte det kunne rumstere ved opstart, men ikke det... Plz giv nogle bud........ Har kun haft den i en mdr. nu og den er jo helt ny. Ellers kører den sg... godt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kender du til Ford Mondeo st. car.
  • #1   7. mar 2009 hvilken årgang er det? og er det privat eller forhandler køb?

• #2   7. mar 2009 Fandme svært at komme med et bud på sådan et grundlag, men hvis den er en måned gammel er det da bare at køre ned til forhandlere og be dem kigge på det.

• #3   7. mar 2009 Har du været ved forhandleren med det ? Det er sgu svært at konstatere uden at se/høre det ?

Eftersom den er spritny og han har fået flåderabat, må det vel være en 08/09 model ?

• #4   7. mar 2009 forstår dig godt..men jeg ville ikke tøve med at køre den til ford og forklare dem det..kan jo være noget der er gået løs og det kommer der ikke noget godt ud af..

• #5   7. mar 2009 Reklamation er vejen frem i dit tilfælde. Du har trods alt 2 års reklamationsret smiley

Det er svært at vide, hvilken "fejl" det er. Det er gratis, hvis de finder fejlen smiley

• Kaspar R
    Kaspar R Tilmeldt:
    mar 2009

#6   7. mar 2009 Tak for den hurtige respons smiley

Mondeoen 2.0 Trend er købt ved forhandler sidste mdr. og den er fra 11 eller 12 mdr. 07, mener jeg. Fik at vide der var 4 biler tilbage forskellige steder i Jylland som der kunne gives denne flåderabat på da Ford er kommet på banen med en Collection udgave af både Ambienten, Trend samt Titaniumen. Alle 09 udgaver....Men min er første gangs registreret 09. Fik at vide den skulle have stået på noget lager el. lign.
    Har været nede ved en forhandler, men der var lyden der selvfølgelig ikke! Frustrende.... Kunne det være en ide at tage den til noget FDM tjek og betale de 500-600 det vist nok koster at tjekke bilen?? Har selv kigget ned ved motoren, men kan ikke se der skulle være noget galt! Er ikke erfaren med mekaniken skal lige siges.. Når jeg lytter ved hjulet ved førersiden når lyden er der er den mest tydelig..

• #7   8. mar 2009 Periodiske fejl er de værste.

Havde de sat deres computer på for at se om der var registreret nogen fejl eller fundet nye opdateringer?

• Kaspar R
    Kaspar R Tilmeldt:
    mar 2009

#8   8. mar 2009 Nej. Da de ikke kunne høre noget da jeg var der fik jeg at vide, at jeg måtte komme igen hvis det blev værre . Tænkte om et FDM tjek ville være et bud da de ikke skal sælge noget, men kun finde fejl hvis de vel og mærke kan.

Kommentér på:
Kender du til Ford Mondeo st. car.

Annonce