{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.164 visninger | Oprettet:

Skumvask+detailing? Erfaringer {{forumTopicSubject}}

Hej.
Er der nogen der har erfaringer med skumvask, hvor man blander noget "snow-foam" op i vand i en beholder, og skummer bilen ind?
http://www.cleanyourcar.co.uk/washing-and-drying/super-snow-foam-5-litre/prod_370.html

Og ligeledes med detailing produkter som Meguiars last touch. Hvad gør dette produkt? lægger det en beskyttende hinde, eller får det lakken til at skinne?
http://www.cleanyourcar.co.uk/detailing-sprays/meguiars-last-touch/prod_225.html

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skumvask+detailing? Erfaringer
  • #1   8. mar 2009 Meguiar's® Last Touch Spray Detailer produces incredible depth, shine and gloss. This spray-on, wipe-off product has a unique blend of polymeric lubricating agents that gently removes dust, fingerprints, smudges and other contaminants, leaving a flawless, showroom shine.

• #2   8. mar 2009 Men vil det sige, at det er noget man kan sprøjte på og tørre af som et produkt det bruges mellem poleringerne af bilen for at holde den pæn?
    Og hvordan med skumvasken - Skulle dette være ekstra skånsomt eller sådan noget?

• #3   8. mar 2009 har prøvet sådan noget skum sjov. Det ser mega sjovt ud, men der er ikke en skid praktisk med ved det. Tror udelukkende det skal bruges som noget forvask, for det bløder godt nok skidtet op, men af kommer der ikke.

• Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.603
    #4   8. mar 2009 det der skumvask fungerer fint nok... jeg har også ofte bare smidt alm autoshampoo i skumsprederen på højtryksrenseren, men det er lidt mere tyndt i det og bliver ikke liggende og opløser fedtstoffet så godt som det rigtige skumshampoo. hvis bilen ikke er voldsomt beskidt og du vasker tit er alm autoshampoo rigelig godt

• #5   8. mar 2009 Kan man kun købe det i UK eller er der en forhandler her i lille Danmark.
    Har set nogle videoer inde på Youtube med det der Snowfoame og der ser det sku imponerende ud.
    Mvh
    Sommer

• #6   8. mar 2009 Tak for svar.
    Jeg har ikke lige fundet nogle steder i DK hvor snow-foam kan købes. Men jeg har også hørt, at man sparer mange penge ved at købe sine produkter i england. Jeg har selv fundet omkring 15-20 produkter på http://www.cleanyourcar.co.uk/cart.php?act=step4
    Og der koster det ikke mere end 28 £ (ca. 230 kroner) at få leveret i DK. Så det syntes jeg ikke er slemt. Og på den side jeg linkede til, kan man virkelig finde alt hvad man skal bruge. Og så er mange at tingene i nogle gode store dunke, så man har til lang tid.

• #7   8. mar 2009 morten F

- Jeg vil foreslå dig, at du holder debatten i bilplejegruppen. Jeg vil ikke give et svar på spørgsmålene her, eftersom der om noget tid bliver oprettet et spørgsmål ligesom dit, og at man derfor kan svare på det igen, igen og igen. Folk bruger ikke søgefunktionen - det kræves der af dem i bilplejegruppen. Du vil - som du også ser her - opleve, at folk reelt ikke har nogen viden omkring det.

Venligst,

Ebbe

• #8   8. mar 2009 Det er fair nok. Men så vidt jeg husker oprettede jeg denne tråd lige inden jeg fandt din gruppe og blev medlem smiley Og det jeg har skrevet idag i denne tråd er sådan set ikke flere spørgsmål men bare et svar på hvor det kan købes.. Men jeg holder spørgsmålene til din gruppe fra nu af.

Kommentér på:
Skumvask+detailing? Erfaringer

Annonce