{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
372 visninger | Oprettet:

hjælp til neon {{forumTopicSubject}}

hey alle sammen .. har lige brug for lidt hjælp til neon..
jeg har aldrig prøvet det før, og ved ikke så meget om ledningsarbejde..
jeg skal have sat neon under bilen, ved godt det er ulovligt, men problemet er at jeg ikke ved hvor jeg kan sætte ledningen til , der skal give strøm til rørene ..
håber nogen kan hjælpe..
Ahmed

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til neon
  • #1   7. jun 2005 Jan S: takker ..
    er der andre steder ??

• #2   7. jun 2005 Kim P : jeg har ellers læst at det nu også er ulovligt bare at have den på, selvom den er tændt eller slukket...

• #3   7. jun 2005 kim p: det er ulovligt lig meget hvad.. d ved de fleste bare ikk..!
    du kan sætte d til positionslyset.. d har jeg gjort.. så glemmer man ikke at slukke d..!
    tjek d evt ud på min lille vogn..!

• #4   7. jun 2005 og så selvfølgelig en lille kontakt ikabinene, så du kan slukke d når strømerne r i nærheden..!

• #5   7. jun 2005 hvis der er andet du er i tvivl om kan du bare skrive i min profil... har eftterhånden sat d på nogle stykker nu..!

• #6   7. jun 2005 hmm det er ulovligt om du køre med det eller bare holder stille smiley jeg kan se du har fået opskrift på hvordan du gør smiley held og lykke med det smiley

• #7   7. jun 2005 Kim P > Det er meget forskelligt fra kommune til kommune. Politiet tolker brugen af neon som brud på lygteførings loven, og derfor forbyder dig, at have det tændt under kørsel. Nogen ser igennem fingre med det, andre kan tillade at du har det, når motoren er slukket, og neon derfor KUN kan tændes der. Det er der også nogen synshaller der syntes.

• #8   7. jun 2005 per f: ja d r rigtig.. men hvis vi kigger i følge loven, så er d ulovligt bar de sidder på bilen de fine neonrør.. smiley
    men ja mange ser igennem fingre med d... jeg er blevet stoppet med d tændt, der sagde politimanden at d så sq flot ud, men jeg skulle nøjes med at køre med d der hvor der ikk var ret mange biler..! hehe.. sån nogle politifolk sku vi ha nogle flere af..!

Kommentér på:
hjælp til neon

Annonce