{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
848 visninger | Oprettet:

Så blev jeg stoppe.. sorte ruder foran {{forumTopicSubject}}

Ja så lå jeg og kørte stille og fredeligt på motorvejen da en politi betjent på mc kørte op på siden af mig, og vinkede mig ind.
Jeg har tonet alle 5 ruder helt sorte i min bil.
Først mente han jeg skulel tage det af med det samme, så da jeg ikke vil det vil have hive mig til syn !!
Spurte om han ikke bare kunne give mig en bøde men nej nej fjolset sagde. nå så du vil både have en bøde og til syn. og så begyndte han at notere osv.. så steg jeg ud af bilen og brokket mig lidt
Skal så ind her idag.. ( det var igår jeg blev stoppet) og vise at mine forruder er rene så vil han ikke hive mig til syn.
Var selvfølgelig ude på autoophug igår og hente 2 ruder og har skiftet dem med de tonet HEHE.

Men kan de bare sådan lige hive en til syn ??
har jo lige fået bilen synet for 3 måneder siden

blev stoppet for 1 år siden med sorte ruder... fikbare en bøde..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så blev jeg stoppe.. sorte ruder foran
  • #1   8. jun 2005 hej ja de må godt hive dig til syn på grund af det .

• #2   8. jun 2005 det er bare latterligt det der.. og tror bare det var en trussel.. det var et rigtig svin jeg mødte.. nu må vi se hva han siger til dem idag.

• #3   8. jun 2005 hej hvis de mener det er slemt med bilen så følger de dig endda til synshallen ,, men på den anden side set du kender reglerne og risikoen ikk smiley

• #4   8. jun 2005 Du kan ikke tillade dig at kalde ham et svin, han har været meget flink, han tilbød dig at fjerne´det med det samme, det er det samme som en advarsel.
    At han har tilbudt dig at du kan vise bilen idag, er utrolig large af ham.
    Det er da pisse ligegyldigt hvornår din bil er synet, når du monterer ulovlig film bagefter.
    Havde jeg været betjent så havde du fået bøde+syn, pga dårlig opførsel.
    If you can´t do the time-Don´t do the crime.
    Tag en tudekiks

• #5   8. jun 2005 Kenneth det er intet angreb på dig eller noget men hvorfor er det folk ikke fatter at panserne kan hive en til syn anytime hvis ens bil ikke er lovlig.. uanset om men så mener det er en LILLE ting!! Så svært kan det helleri k være gutter.. i ved i gør noget ulovligt og i ved i tar' en change jo smiley
    Så lad være med at piv når så endelig ryger i fælden.

• #6   8. jun 2005 jajeg syndes sku det er helt i orden de bruger deres tid på den slags ved du hvor pisse farligt det er ??
    jaaa så skidt med alle de andre ting så som vold indbrud hærværkk osv... *LOL*

• #7   8. jun 2005 ja de kan hive en til syn når de vil og det koster 500kr pr. ting de finder... læste til mekaniker med en en gang der blev stoppet og sendt til syn.... de fandt 36 punkter smiley

• #8   8. jun 2005 Jeg ved sku heller ikke om jeg gider tage chancen for at tage de 2 foreste med når jeg skal have tonet..

• #9   8. jun 2005 Endnu en grund til at jeg ikke gider tone de foreste ruder, for så slipper man sq for problemer.....

og du kunne jo bare have pillet lortet ud...så var du sluppet med det!

• #10   8. jun 2005 det er af samme grund mine ikke er tonet overhovedet.. det skal være enten eller.. gidser ikke køre med halv toning....

• Rysse !
    Rysse ! Tilmeldt:
    dec 2003

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 110
    #11   8. jun 2005 Argh Jacob F..., det med sikkerhed kan jo diskuteres... Som modargument kan man jo sige at toning tilgengæld skærmer godt for blændende sollys og div. trafiklys! Lige i overkanten at du ikke kan acceptere det, synes jeg...

• #12   8. jun 2005 Jeg må sku sige at jeg slet slet ikke forstår hvorfor betjenten var så large, dengang jeg havde solfilm i min gamle bil var de møg ubehagelige hver gang jeg blev stoppet, havde jeg blevet stoppet af en betjent havde jeg helt klart pillet det ud og sagt tak, fordi vi ved jo alle at der er ulovligt og så må man forvente at det kan ske.

Flere af den slags betjente tak...

• #13   8. jun 2005 solfilm holder de folk væk med lange finger, du får ikke glas i fjæset hvis den smadre ved et uheld, det er dejligt i bilen, og godt for alt det plastig der kan blive misfarvet af uv. i Sverig eks hvor det er lovligt køre folk da ikke galt på grund af solfilm

• #14   8. jun 2005 det er selvfølgelig rigtigt nok..
    men vil hellere have haft en bøde end det bøvl her..
    har lige været derude.. tror i at han var der ?? nej
    Han var gået hjem!! så måtte have en anden betjent til at tjekke for mig..
    Så nu kan jeg skifte om igen hehe

Kommentér på:
Så blev jeg stoppe.. sorte ruder foran

Annonce