{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hva ville i vælge?
  • #1   12. mar 2009 3----Seat Leon 1.8 20vt - hellere den end toyota..

    2----VW Bora 2.3 v5 fordi bora er en konge bil, som dog mangler baghjulstræk

    1----BMW e46 320/323i fordi den har baghjulstræj og 6 cyl

    Fordi den sidste er en toyota og en tysk bil er meget bedere..


  • #2   12. mar 2009 Helt klart bimmeren !
    Design - baghjulstræk og så er E46'en så nem at få til at se lækker ud !


  • #3   12. mar 2009 Bmw ville jeg vælge...



  • #4   12. mar 2009 1,BMW e46 320/323i
    flot og lækker bil.


  • #5   12. mar 2009 Af de 4 ville jeg uden tvivl vælge Celicaen. Men jeg er også Celica mand til fingerspidserne.

    Det er 4 ret forskellige biler.


  • #6   12. mar 2009 helt klar toyotaen. fordi det ikke er en tysker

  • #7   12. mar 2009 BMW e46 helt klart... super lækker bil at køre i

  • #8   12. mar 2009 BMW

    Leon
    Bora





    Celica


  • #9   12. mar 2009 Ville vælge Toyota'en, men nok fordi jeg er til toyota...

    Kan ikke se hvad du kan bruge vores svar til?

    Kenned -> hehe LØGN! smiley
    Prøv lige at køb en nyere Toyota end den gamle Carina 2'er du har haft.
    Der er en hel del forskel.

    Jesper -> Ja forskel? det må du nok sige! hehe...


  • #10   12. mar 2009 Peder B fordi jeg syns det kunne være sjovt at se hva folk synes, og hva de ville vælge... ja jesper det er helt vidt forskellige biler hehe, men som i kan se har jeg toyota nu, og en lille del af mig er jo nok også toyota mand, men ved så også bare hvilken kvalitet tyskerne har og det er nok også det der lokker mig lidt...

  • #11   12. mar 2009 Peder B : LØGN.. Ja up yours :).. en cillekasse en da en møg kasse, og ka da slet ikke måle sig med de andre..

    Nej jeg har kun haft gamle carina'er men det betyder ikke at jeg ikke har kørt i andre, jeg prøvekørte mange forskelige japanere inden jeg skiftede mærke,og de ka bare ikk måle sig med tyskere.. derfor køre jeg tysk nu..


  • #12   12. mar 2009 kenned. så er det da utrolig at selv tyske motorjournalister. har kåret den nye avensis som åretsbil for et par år siden. der gik da chock bølger igennem den tyske bilindustri.

  • #13   12. mar 2009 Kenned -> man kan jo også vende den om? tyske biler kan ikke måle sig med japanske...

    Bare for at give et eksempel, så testede tyske Adac en masse BMW og Audi og sammenlignede med Toyota, Honda og Lexus.

    Da de nåede til Audi A8 vs. Lexus GS300 kunne tyskerne godt give op. Japanerne er også et skridt foran der.

    Ang. Ny avensis så er den også blev kåret som årets bil.

    Nå men det var jo bare hvad de selv skrev...
    din og min mening behøver selvfølgelig ikke være den samme.


  • #14   12. mar 2009 michael L

    vandt de for et par år siden, jamen hip hurra for det.
    Hvad har det med idag at gøre, toyota har aldrig været en pæn bil, det er en almindelig tørvetriller på de internationale veje, toyota vil aldrig være at foretrække frem for en vw/bmw seat eller nogen andre RIGTIGE biler.

    Har prøvet mange toyotaer, og hvis du kan se mønstret blandt de seneste biler jeg har haft vil du kunne se et mønster... gæt selv hvorfor

    Du skulle prøve den nye avensis og derefter en passat... du vil se en HELT ny verden.. i passaten


  • #15   12. mar 2009 VOLVO

  • #16   12. mar 2009 Peder B
    Hvis du læser de seneste fejl statestikker fra TÜV vil du se toyota længere nede, Lexus er IKKE det samme som toyota, ved udemærket de er ejet af dem men hvis vi måler på søster selskaber skal du jo sammenligne lexus med lamborghini eller bugatti, held og lykke med det...

    og hvor er den kåret som årets bil henne, altså toyota avensis


  • #17   12. mar 2009 Hehe....

    Læs nu på lektien inden.
    Lexus er ejet og produceret af Toyota den dag i dag.
    Startet af Toyota, frem for at lave luxus biler med navnet "toyota" så deler de selskabet op i 2 og producerer lexus.

    Lexus skal ikke sammenlignes med Lamborghini? eller Bugatti?

    Man kan sagtens sammenligne med Audi.
    ved du overhovedet hvad Lexus GS300 er?
    Den kan da nemt sammenlignes med A8!
    Tilsvarende kan en IS250 sammenlignes med A4 og A6 og stadig holde et højere niveau...

    Men det kan man jo diskutere til al evighed og det gider jeg ikke...


  • #18   12. mar 2009 Fejl statistikker?

    Der ligger Subaru vist øverst? efterfulgt af BMW og så Toyota.

    Jeg tror slet ikke Lexus var på den liste jeg så, ikke som selvstændig bilproducent. Der står ofte bare "Toyota/Lexus"


Kommentér på:
hva ville i vælge?

Annonce