{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
634 visninger | Oprettet:

Byg fjernbetjent c-lås på corolla 95?? {{forumTopicSubject}}

Hej hvordan ville det være bedst at gøre, hvis jeg skal ha bygget fjernbetjent c-lås på min corolla fra.95. hvis der i forvejen er c-lås? og knap i kabinen til åben og luk! styrebox sidder under intrumentbrattet! hvad gør jeg ?? nogen der ved det?? Skriv Skriv!!! tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Byg fjernbetjent c-lås på corolla 95??
  • #1   14. mar 2009 jeg har samme problem med min carina e, så det kunne da være fedt, hvis der var en der havde enløsning, så vi er fri for at flå heke instrumentbordet ud af vores biler!

• #2   14. mar 2009 Jeg har selv monteret Fjernbetjent Central lås og alarm i min Carina E, jeg fulgte bare El skema'et der var med!

• #3   14. mar 2009 Rasmus skulle du ikke havde det koplet til under instrumentbordet? er det sådan et sæt du har bestilt igennem Toyotaextreme?

• #4   14. mar 2009 nej nej nej.. i skal tage det fra det lille blå stik der ligger nede i kassen..

hvordan forklare jeg?! der er på rollaen listen man kan tage af.. den man rammer når man går ind i bilen.. den der sidder fast med clips.. men den af.. og så nede i venstre side er der et blåt stik.. hvor du trækker det fra.. ikk noget med at tage noget af døren.. kun den liste.. så lidt før eller efter stikket lodder du så en minus ledning ind(mener det er minus.) den kommer fra det sæt som du har købt til c-lås-- har selv monteret min alarm.. med alt muligt..

• #6   17. mar 2009 kan man ikke bare bruge det eksisterende c-låse man har? jeg tænker på at bygge en xtra motor ind i fordøren, selv om der sider en i forvejen.,,, planen var så at motere den nye motor på den padel der i forvejen åbner og lukker alle dørene altså den padel jeg snakker om vil jeg så prøve at styre med den nye fjernbetjenings box og f´jernbetjening.. men er det klogt ?? kan der ske noget ved det?? for jeg har nemlig konstateret at hvis man hiver op og ned i den padel der sidder i føredøren så kan man åbne og lukke alle dørene så er det ikke muligt at gøre det sådan????? hjælp!!!!!!!!!!

• #7   17. mar 2009 Hør nu efter hvad jeg siger..

Kommentér på:
Byg fjernbetjent c-lås på corolla 95??

Annonce