lygte toning. {{forumTopicSubject}}
hey bg.
jeg købte nogle lygter for nogle månede siden, som jeg ville ha sat på min corolla. men bag lygterne var tonet røde, hvilket jeg syntes var rigtig grimt. men så brugte jeg brun sæbe og lagde det ud over selve glasset, i troen om at toningen var væk efter nogle dage. det viste sig at det var det ikke. (kluden som jeg brugte var godt nok blevet rød, så noget var der kommet af.) men så kom den gamle med et råd om at bruge et eller andet.( kan ikke huske hvad det hedder ) også kom det på. men det lavede samme nummer som det med sæben. nu har lygterne så lagt i en måneds tid, hvor jeg havde glemt dem / opgivet dem. og da jeg så kiggede til dem i dag. var noget af toningen faldet så meget af at de blev nogen lunde rene. men kan det virkelig passe at det skal tage ca 2-3 måneder om at falde af ?
er der ikke nogle der kan fortælle mig hvad jeg skal bruge for at få det helt af ?
maj 2008
Følger: 4 Følgere: 4 Biler: 3 Emner: 10 Svar: 289
sep 2007
Følger: 30 Følgere: 30 Biler: 6 Emner: 43 Svar: 385
apr 2003
Følger: 4 Følgere: 7 Biler: 9 Emner: 18 Svar: 3.007
Jeg skulle engang fjerne det, og jeg brugte en eftermiddag, en hårtørrer, en hulens masse knofedt og en fingernegl. Det tog sin tid, men ihvertfald ikke 2-3 måneder. Og så lige en vabel på fingeren. Men til gengæld gik det af.
sep 2007
maj 2008
Følger: 4 Følgere: 4 Biler: 3 Emner: 10 Svar: 289
http://bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=500687
De snakker noget om cellulosefortynder.
sep 2007
lygte toning.