{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
639 visninger | Oprettet:

skift af kabine? hjælp gerne :) {{forumTopicSubject}}

Jeg skal have sat en Recaro læder kabine i min audi i morgen smiley

Men derfor ville jeg høre jer om man godt kan lave det selv uden de store problemer.
Skal sige at jeg har self ikke prøvet det før, derfor jeg lige ville høre hvad i sagde.

Ellers er der nogle der kan forklare hvor skruerne sidder, og hvis nogle kender en "guide" som ligger på nettet ville det være HELT perfekt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skift af kabine? hjælp gerne :)
  • #1   15. mar 2009 Jeg har selv været med til at skifte i min (som dog er en Opel) og det eneste problem var at skruerne havde sat sig så de måtte bores ud. Ellers var det nemt nok. Skruerne sidder i skinden som sæderne kører i.

Man starter self. med at fjerne forsæderne så man har lidt bedre plads til at skifte bagsæderne smiley

• #2   15. mar 2009 okay, men skal man tage skinnerne ud af bilen? eller skal man skrue sæderne ud af skinnerne eller hvordan smiley

Ved ikke lige noget om det.

• #3   15. mar 2009 Jeg ved jo ikke om det er ens i alle biler/kabiner, men i min skulle sæderne skrues ud af skinnerne og så blev de siddende i bunden, hvorefter vi så måtte skære nyt gevind pga. de skruer der sad fast. Men ellers havde det bare været at sætte de nye sæder ind hvor de gamle havde været, og så skrue dem på plads.

Jeg tror ikke du får problemer med det - når du står med det, er det "a piece of cake" smiley

• #4   15. mar 2009 okay, må igang med det i morgen så smiley

• #5   15. mar 2009 Det kan du roligt gøre smiley

• #6   16. mar 2009 der sidder 2 skruer foran i bunden i hvert sæde, enten er det torx ellers er det 13" toppe, omme bag i ligger der noget plast og "beskytter" skinnerne, det skal du lige skrue ud også, og så ka du få forsæderne ud, bagsædet ligger du ned, så ka du se i midten sidder en skrue og holder et beslag det fjerner du og så ka du få ryglænet ud, selve sidefladen jeg ka ik husk om det skruet fast i en A3 eller du bar ka hive op i det og så kommer det ud...

nu når du skriver Recaro sæder så ved jeg ik om det en S3 kabine, men så skal du også lige trække + og minus til dem så el delen virker og HUSK sikring på dem, de trækker mere strøm end man tror nemli..

Kommentér på:
skift af kabine? hjælp gerne :)

Annonce