{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.177 visninger | Oprettet:

benzin i olien ??? {{forumTopicSubject}}

hey alle i kloge hoveder hjælp mig lige her min polo lugter meget af benzin.. når bilen har stået natten over så ryger den sort og stinker meget af benzin og olien stinker også af benzin så er kommet til den konklution at jeg mener der er en dyse der hænger eller er skidt i så den lukker for meget benzin ind så jeg ville høre om dysse rens ville kunne tage det skidt evt. den bruger ikke noget olie og det virker ikke heller tyndt men lugter af benzin og det damper også nogengange op af filtret på ånderøret og det lugter af benzin er der nogen der har prøvet noget lignene

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  benzin i olien ???
  • #1   10. jun 2005 damp op af ånderøret (krumtapudluftning går jeg ud fra) er vist meget normalt, har da set mange biler gøre det, og det er jo derfor udluftningen er der.

Hvis du har en indsprøjtningsdyse der hænger er der vel ikke andet for end prøve dyserens, Vpower og hvad man nu ellers kan få.

Alternativt skal der jo skiftes dyser, og de er som regel ret peprede.

mht benzinlugt i motor olie syntes jeg nu det plejer at lugte svagt af benz, når det har kørt nogle tusinde km, men ligefrem stinker vil jeg ikke sige.

• #2   10. jun 2005 oki prøver med dyse rens imorgen og har dyser liggende hvis det er men olien stinker af benzin men er ikke let antendelig har prøvet med en ligter på olie dækslet og det tænner ikke så der er ikke så meget benzin i olien men køber dysse rens imorgen og skifter også olie det er tiden da det har kørt snart 8000 km

• #3   10. jun 2005 har hørt gode ting om Bardahl, Abcon mfl. men har dog ingen praktiske erfaringer, udover jeg prøvede Bardahl, lidt for sjov engang, uden at mærke nogen nævneværdig forandring, om det så skyldes det ikke virker eller min motor er ren ved jeg ikke.

• #4   10. jun 2005 okay det abcon føre de i thansen så ryger derned imorgen efter noget og håber det virker

• rasmus j
    rasmus j Tilmeldt:
    mar 2003

Følger: 1 Svar: 5
    #5   11. jun 2005 abcon det er noget der virker jeg har en carisma de har det med at sode til i indsugningen den får en dyse rens og så kører den igen du skal også prøve den der hedder manual gearbox treatment det gav min bil 15 hk mere på rullefelt

• #6   11. jun 2005 hey igen har fundet fejlen det var en føler til choker der var stået af den mente motoren var kold hele tiden så den lukker benzin ind i rigeligt mængder den er nu skiftet og fejlen er lavet det sku dejligt men els tak for hjælpen

Kommentér på:
benzin i olien ???

Annonce