{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring
  • #2   18. mar 2009 Nu er du kun 19 år, så hvis du vil forsikres hos ETU må du ikke have over 110 hk, og det må kun være NA motorer og ikke hedde noget med GT, GTI, GSI og VTI osv..

• #3   18. mar 2009 Okay, det var da trælst med man kun må have 110 HK

Ved Alka skal jeg give 17000 fo den bil jeg gerne vil have, hvilket jeg synes er helt vildt.

• #4   18. mar 2009 Du kan da prøve at ringe og høre dem alligevel, ved bare de har en regel der siger det jeg har skrevet, men der er åbenbart nogen der godt kan få kringlet sig ind hos dem alligevel.. Jeg kunne desværre ikke selvom jeg prøvede ihærdigt smiley

• #5   18. mar 2009 Bare husk på at et selskab ikke må nægte at ansvarsforsikre din bil, de skal give et tilbud. Det kan så være så latterligt højt at du ikkke har råd, men de skal give det.
    smiley Vi har altid fået gode priser fra alm. brand også da det var første bil vi skulle forsikre. Ved godt de er store, men de har altid været fair overfor os;o)

• #6   18. mar 2009 prøv Aros

• #7   18. mar 2009 Jeg har lige fået en kanon godt tilbud fra GF.
    Jeg sparer 5 kilo om året.

• #9   18. mar 2009 snakkede med købstæderne i dag, og hun ville ikke gi mig en pris da bilen ikke er solgt i danmark fra ny... sagde til hende det var mærkelift da en her fra siden har forsikret en bil magen til hos dem, men det måtte så være pga de nye regler de lige havde indført sagde hun... sårn nød!!

• #10   18. mar 2009 Hafferlaffen: ETU nægtede mig at få ansvarsforsikret min Seat hos dem pga. jeg ikke overholdte reglerne de har sat, og det gælder også mange andre.. Men der er åbenbart nogen der godt kan få forsikret hos dem selvom de ikke overholder reglerne.. smiley

Men hos GF giver jeg 8700 kr. for kasko, hvor jeg samtidig har ulykkesforsikring og indboforsikring hos dem, og det kan jeg ikke få billigere andre steder smiley

Nicolai: Jeg tror sq ikke på at en E36 cab ikke er solgt i danmark fra ny af, det må da være noget fis hun har fyret af..

Kommentér på:
Forsikring

Annonce