{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
432 visninger | Oprettet:

Til BilGalleri.dk {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg synes at det er en fed side i har, men folk som ligger Fake biler ind ødelægger det hele. F.eks. ham som har den http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=1884 Det er bare en af dem som burde slettes, da man kan se at den er hentet fra Mobile.de adressen til denne er http://www.mobile.de/cgi-bin/search.pl?CountOff=110&DataNr=92&DisplayDetail=11111111116700278&DoSearch=1&FormCategory=0&FormColor=%2e%2e%2ebeliebig&FormDate=0&FormDurchmesser=0&FormEZ=%2d&FormKilometer=%2d&FormLand=%2e&FormMake=16&FormModel=Cosworth&FormPLZ=&FormPower=%2d&FormPrice=%2d&FormSort=0&Page=1&SearchCat=bereich%3dpkw%26sprache%3d1&bereich=pkw&sprache=1&x=47&y=12

Men ellers et stort TAK for en fed side.

Med Venlig Hilsen

Allan T.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til BilGalleri.dk
  • #1   19. mar 2003 Hvad er det for en bil,har prøvet at finde den men jeg kan ikke komme ind på siden ??.

• #2   19. mar 2003 Jeg er MEGET ENIG.

Slet den venligst....

• #3   19. mar 2003 Jeg er også helt enig... ham som har oprettet bilen har skrevet alt muligt om at den har 450 hk... og at han købte den for et år siden i v-max...

• jesper k
    jesper k Tilmeldt:
    mar 2003

Følger: 1 Svar: 8
    #4   19. mar 2003 Er helt enig med bilgalleri.dk at der er af en eller anden uforståelig grund... var det ikke en ide at lave 2 nye forums...
    1. forum: Den er set før......... hvor man evt. kan ligge et link ind hvor man har set en af bilerne herinde før, hvorefter "ejeren" får besked om at "hans" bil er genkendt.

2. forum: Den ville jeg god eje, hvor man så kan ligge de billeder ind, som man gerne vil have andre ser.....

men men men, i sidste ende er jeg egentlig ligeglad om man så ligger et billede ind af sin gamle mosters nye supersportsvogn, det er ikke dem jeg er interreseret i.. jeg kikker mest for at få inspiration, oplysning, vejledning eller måske også blive en lille smule misundelig... men kan nu alligevel ikke blive vildt misundelig, for måske har han en fed øse, men så har jeg så meget andet, bl.a. plus på kontoen....

Kommentér på:
Til BilGalleri.dk

Annonce