{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
741 visninger | Oprettet:

Alternativ til høje priser på reserved {{forumTopicSubject}}

Jeg har på det sidste gået og samlet en motor til et projekt jeg roder med. Det er en ford motor og jeg var forleden dag inde og hente en pakdåse (simmerring) til krumtappen i svinghjulsenden.
Til min store overraskelse er prisen på lige knap 500kr, men så får jeg jo også specialværktøj med til at installere.

nå tænker jeg og drager lykkelig hjem igen uden at tænke videre over det. Dagen efter tager jeg ind til garagen for at montere skidtet. Da jeg havde lidt travlt med at få det overstået og smidt gearkasse osv. på, og stod med det på gulvet, gik det lidt hurtigt og værktøjet fik styret simmerringen, 'i skævt.

Her begynder jeg så at tænke. Det her blir fanme en dyr omgang for en gang gummi ring.

Det kan satme ikke passe at jeg skal hente et lignende kit hos ford igen når jeg har målene på ringen. Der må sku da være nogen som sælger disse som værende simmerringe... ikke pakdåser til motortype bla bla til skyhøje priser

og det gælder sku mere end bare simmerringe. Det er jo fanme næsten alt hva man har med at gøre som burde kunne findes billigere hvis man bare har dimensionerne på skidtet?!

eller hvad?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af TV 280 kr.
  • Rep. Af asko opvaskemaskine 799 kr.
  • Elektriker - Udskiftning af 2 udendørslamper og opsætning af 1 pendel 1.500 kr.
  • Egeføj 2.800 kr.
  • VVS-installatører. Tømme vand ud af opvaskemaskine 668 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alternativ til høje priser på reserved
Kommentér på:
Alternativ til høje priser på reserved

Annonce