{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.626 visninger | Oprettet:

Nr1
Nr1
Følgere: 79 Biler: 17 Emner: 185 Svar: 15.201

dba blevet en dårlig side ?? {{forumTopicSubject}}

er det bare mig, eller er dba blevet en ufattelig dårlig side efter de er blevet overtaget af ebay ??

syntes der er meget færre annoncer end der var før hen ?? og syntes også det er helt hul i hovedet man skal betale for at oprette annoncerne, .. og så istedet kan se dem gratis... det gør jo nok at der kommer færre og færre annoncer??

jeg syntes bare det er ved at være længe siden jeg har gjort en god handel på dba... handlede kanon meget derigennem før hen..

hva mener i ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dba blevet en dårlig side ??
  • #1   21. mar 2009 Dba, bilgalleri, ja man skal fandme betale over det hele.

• #2   21. mar 2009 jamen ikke så meget det med at betale, problemet er bare.. færre og færre vil betale for at oprette anoncer på dba tror jeg, syntes ikke rigtigt der sker noget derinde mere, ..

• #3   21. mar 2009 Bilbasen koster også nu... 49kr for 2 uger.. JO TAK !

• #4   21. mar 2009 det er fuldstændigt sindsygt man skal betale for at lave annoncer, også på bilbasen og her syntes jeg, men må de jo selvom så bliver der bare ikke oprettet så mange annoncer, var smartere da man skulle betale for at kunne få tlf nr på sælger syntes jeg

• #5   21. mar 2009 ja, håber fandme snart der åbner nogen konkurenter, de er alt for magtliderlige og de tjener kassen i forvejen...

• #6   21. mar 2009 Jeg blev ringet op forleden af DBA - de sagde jeg havde fået en meget heldig plads blandt KUN 12 udvalgte pga. mine flotte billeder. Så de spurgte om de måtte lave en artikel i avisen med min bil.

Jeg sagde selvfølgelig JA! - Indtil damen sagde det kostede 1295,-

Så sagde jeg nej og smed på smiley

• #7   21. mar 2009 SMG >> Ja det var 100 gange bedre, .. for så valgte man sku selv.... og det må da være bedre at have 2000000 gratis annoncer, hvor folk betaler 4 kr pr nr de vil se, istedet for 1000000 betalende annoncer, hvor folk bare kan se dem gratis... det gør da stedet mindre atraktivt med færre annoncer..

• #8   21. mar 2009 men tror da det er helt sikkert, at BG har sat annonce pris på , pga dba har gjort det.. så kan de jo netop tillade sig det.. nu er der jo ikke andre steder tilbage end de forskellige #mærke foums på nettet...

bare råddent man skal søge rundt på flere sider for at finde gode annoncer...

• #9   21. mar 2009 bandit nemlig er også min holdning, er helt sindsygt, har handlet vildt mange biler gennem dba og bilbasen, men det er slut nu, der er intet for filk gider ikke betale for en annonce, og slet ikke i en tid som nu hvor bil salg står ret stille

• #10   21. mar 2009 De har heller ikke overvejet konsekvenserne af alt dette. Nu vil der komme MANGE flere useriøse købere, nu hvor det er gratis.

• #11   21. mar 2009 har også altid brugt bilbasen og dba, ..bilbasen har jeg ikke brugt siden for et par år siden, hvor de ændrede layout, og krævede penge for alt, så var det slut, og nu er det Dælme også slut med DBA forpulede lorte side , håber der er nogen der laver en konkurende side, ellers gør jeg det selv.

• #12   21. mar 2009 Claus > ja det hele går op i snik snak, og bøsse chat.. i deres bud og chat..

• #13   21. mar 2009 i gamle dage var holdningen altid... når folk ringede fra den blå avis, så var de seriøse, og mulige købere.

• #14   21. mar 2009 der er andre konkurerende sider hvor man ikke skal betale for det, men skal ikke have frosset min bruger konto så siger ikke hvor:O)

• #15   21. mar 2009 SMG, Nogen der er ligeså store som dba ogl. du kan sende nogen i pb, kan være der er nogen jeg ikke bruger.

• #16   21. mar 2009 Chris > det burde være muligt ja.... godt nok er dba kæmpe stor, og kendt af hele befolkningen, men det ændre ikke det faktum, at mange har vendt dem ryggen med deres nye omvæltning derinde...

men man laver jo nok ikke bare sådan en side på 1 dag..

• #17   21. mar 2009 Det næste herinde bliver vel, at man skal til og betale penge for at oprette tråde, fotoalbums og videoer.

• #20   21. mar 2009 syntes bare det burde være køberne der sku betale for at se annoncerne (ergo) vil kun dem der er SERIØS intresseret henvende sig til dig.

• #21   21. mar 2009 Problemet er jo også(for mig) at hvis de vil kræve penge for det, jamen så gider jeg da ikke se på reklamer på hver en kant af siden...

• #22   21. mar 2009 Der er åbentbart også krise på DBA og BG...

• #23   21. mar 2009 de har ingen kriser , .. de vil bare skumme fløde for hårdt, .. og ingen tvivl om det koster at have siderne kørende, i trafik osv... men syntes bare det er et forkert måde det kræver pengene, .. så var det sku bedre at man betalte et ½ års abbo, eller års abbo og alt var gratis og uden reklamer, og slut med at blive frosset og stemt ud...

• #24   21. mar 2009 Jeg havde en bil tilsalg inde på DBA, og den røg med i overgangen ganske gratis, der gik 1-2 dage før det væltede ind med useriøse bud via sms..
    Nu er dba også ødelagt, så der er ikke rigtig nogen steder man kan sælge noget og få seriøse købere

• #25   21. mar 2009 nej det er ikke kun bil salg de tager penge for.

• #26   21. mar 2009 nej Jeg boykotter bilbasen og dba, slut med de homo sider...

• #27   21. mar 2009 er helt enig bandit, gider heller ikke

• #29   21. mar 2009 Jeg synes bare alle skulle hoppe på gul og gratis.

Må man linke til dem herinde eller bliver man så frosset?

• #30   21. mar 2009 Det må man vist ikke...

• #32   21. mar 2009 Biler, både, motorcykler og andre genstande med en højere værdi, koster at sætte til salg. Jeg kan ikke huske hvad grænsen er, og hvad der skiller, men det stod et sted på DBA's hjemmeside.

Jack, du har fat i nogle gode argumenter, men jeg må nok give B4NDIT ™ ret i, at nu hvor interesserede købere frit kan ringe, vil der komme flere useriøse henvendelser. Og det er for mig pointen, når jeg sætter noget til salg der er så dyrt (har både bil og båd til salg til højere værdier). Jeg vil gerne slippe for de useriøse købere og hvis interesserede købere skal slippe eks. 20 kr. for at se mit nr. synes jeg det er ok. Omvendt vil jeg dog gerne betale for at annoncere, men 49 kr. for 2 uger er i mine øjne ALT for dyrt!

• #33   22. mar 2009 jeg får faktisk flere seriøse henvendelser på guloggratis end på dba :). hvis man bare betalte for abonnement som før hen så var dba da okay men tja finanskrise = folk skal sælge = at folk der har salgs sider vil score penge på det..

• #34   22. mar 2009 Ja dba og bilbøssen er blevet noget lort jeg har brugt over 300kr på en bil annonce som stadig ikke er solgt... håber snar der nogen der gør noget ved det...

• #35   22. mar 2009 Brug www.dlbm.dk

Alternativ til den blå avis og så det GRATIS!

Kommentér på:
dba blevet en dårlig side ??

Annonce