{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
528 visninger | Oprettet:

Carsten S
Carsten S
Følger: 2 Emner: 18 Svar: 171

Bedømmelse her på BG.. {{forumTopicSubject}}

Nu har man siddet og kigget lidt rundt på bilerne og deres bedømmelser.. Synes det lidt sjovt så mange der får høje stemmer?
Ved ik om det bare er mig.. men min vurdering af de 4 valg som findes ligger sådan her..

Lav: En bil der beskidt og lidt rusten eller bare helt igennem std..

Middel: En bil der evt er sænket lidt.. smidt et anlæg i.. eller nogle pæne sutter.. behøver ik være alle, bare nogle få af de ting..

Høj: Hvor der er gjort noget ud af bilen.. Skørter.. Pænt monteret anlæg.. lygter.. lys effekter.. fælge.. Sådan at bilen er godt gennemført og man tydligt ka se det er mere end det normale.. Eller de f.eks. har tunet bilen fra 100hk til 150hk..

Ekstra høj: De biler som faktisk er helt igennem gennemført.. og virkelig har fået en overhaling så den siger spar 2...

Men igen.. min mening... synes f.eks. ik min bil fortjener høj.. Den ligner jo en normal Peu.. dog ændre lidt..

Synes bare det lidt langt ude at en som har brugt arbejdestimer på sin bil får samme stemme som en ford Ka eller sådan.. smiley

/Calle.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedømmelse her på BG..
  • #2   25. mar 2009 vil nu ikk mene en bil ska ha en høj fordi der er skørter på? i de fleste tilfælde ville jeg give en bil lav pga det! smiley

• #3   25. mar 2009 Du har fuldstændig ret... derfor har jeg os fravalgt bedømmelser.

Det er som om at enten giver man en høj, eller os stemmer man slet ikke - det giver slet ingen mening..

• #4   25. mar 2009 Hvis du søger i forum så er jeg ret sikker på at du finder lignende indlæg, der nok har nøjagtig samme "pointe" som dit ;o)

• #5   25. mar 2009 tjah. folk bliver pigefornærmet hvis de modtager alt andet end en høj stemme, så jeg har valgt at slå det fra.

• #6   25. mar 2009 Carsten S
    Nu er jeg jo lidt nysgerrig, for jeg kan udfra det du skriver, finde frem til, at du vil give en bil som denne lav ??

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=22921

• Carsten S
    Carsten S Tilmeldt:
    apr 2008

#7   25. mar 2009 Thomas.. hehe, det med skørter.. tænkte mere at det passede til bilen.. ik bare sådan brian skørter...

synes tydeligt man kan se her inde, hvem der har lagt lidt i deres bil.. godt være man ik altid synes skørte er pæne, men passer de til bilen og er det sådan ordenligt på.. plus gjort mere ved den.. så synes jeg den fortjener en høj..

Men smider man en af de der store runde udstydninger på, som bare ligner lort.. og intet andet ved bilen.. så synes jeg ik lige den fortjener en høj hehe..

Men jah, tror os folk forventer en høj, hvis de gir en høj.. måske har nogle for ondt i røven.? smiley

• Carsten S
    Carsten S Tilmeldt:
    apr 2008

#8   25. mar 2009 BluezCat-DK *
    Hmm jah faktisk godt spørgsmål.. ville nok give den middel.. idet den bare er normal.. men er joh os lidt mere end bare en standdard bil på gaden... så ville nok ik gi den lav..

• #9   25. mar 2009 Ja okay så kan jeg godt følge dig smiley for alle de der ufo komoder folk klasker på ser jo ud af helvedes til.. ville være flov hvis jeg kom kørende gennem byen i sådan en smiley

• Carsten S
    Carsten S Tilmeldt:
    apr 2008

#10   25. mar 2009 Thomas.. hehe jaah for nogle er det vel os smagssag.. men personligt er jeg nu meget imod dem som bare smider noget på, fordi de tror det sej og ik ser på helheden i bilen.. smiley

så en her inde engang, husker dog ik hvilken... Men han havde smidt højtaler på hattehylden.. og nej ik sådan nogle 6x9"... men nogle store kasser som bare var stillet ovenpå hattehylden.. så virkelig lampt ud.. godt være den spiller højt.. men sku ik pænt at se på hehe smiley

• #11   25. mar 2009 har givet dig en stemme efter din egen scala smiley

• #12   25. mar 2009 Det er et lorte system. Hvorfor ikke lave en skale der går fra 1-10?

• Carsten S
    Carsten S Tilmeldt:
    apr 2008

#14   25. mar 2009 Jah ok.. men hva ændre det lige.?
    folk smider jo stadig bare 7-10 til alle så..

om du har en skala fra 1-3... eller du har en skale fra 1-10.?

• Carsten S
    Carsten S Tilmeldt:
    apr 2008

#15   25. mar 2009 Så sq man da nok mere ændre det sådan her f.eks.

Lav = Ik min type bil..
    Middel = Ku godt leve med den..
    Høj = Gad godt eje den..
    Ekstra Høj = Må eje.!

Eks..? smiley

• #16   25. mar 2009 Synes sagtens man kan give en "høj" stemme til en helt igennem standard vogn, hvis der er tale om en klassiker, man sjældent ser på de danske veje. Hvorimod hvis den var ødelagt med alle mulige uorginale dele, så ville jeg ikke give den mere end en "middel" stemme.
    Synes det er svært at definere helt præcist, hvordan man stemmer for der vil hele tiden være undtagelser.

• #17   25. mar 2009 1-10 system ??.. Hvilket 1-10 system ??

Det eneste system jeg ellers kan huske, er 1-7 systemet (1-5 & 7).

• #18   25. mar 2009 Hvis du smider om dig med middel herinde så får du massevis af lav og udstemmer retur...

• Carsten S
    Carsten S Tilmeldt:
    apr 2008

#19   25. mar 2009 Altså personligt er jeg nu os lidt ligeglad med hva folk gir min.. smiley joh deres smag.. men synes nu mest det en skam, når man sorter efter bedømmelse.. joh, man får da de flotte/frække blir først.. men ind i mellem kommer der os en masse std... og nogle af de biler der burde ligge højre, kommer omme på side 3... Lidt en skam..
    og hvis folk alligevel bare dømmer høj, så ka det jo lige så godt fjernes.. Så blir det jo ik rigtigt brugt til så meget..

• #20   25. mar 2009 Jeg elsker..

"wow du har en nice bil mand... Jeg har givet X-høj..Gir du en igen?"

• Carsten S
    Carsten S Tilmeldt:
    apr 2008

#21   25. mar 2009 haha ja det ser man rigtigt tit smiley det klasse sådan noget.. smiley

Kommentér på:
Bedømmelse her på BG..

Annonce