{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bremser (t hansen)
  • #1   25. mar 2009 ved ik med kalibere. men jeg har aldrig haft problemer med det.

• #2   25. mar 2009 chris Hjælpe Admin Golf gruppen F

okay men nogle snakker om de bremse skævt smiley

• #3   25. mar 2009 Hej køre selv med skiver og bremser fra thansen til min fiat har kørt 1 år nu og der er igen problemer hverken piver eller bremserskævt! så hvis du har en std. bil vil jeg mene du godt kan bruge dem.
    Min søster køre også med skiver osv. på sin astra unden problemer

• #4   25. mar 2009 jeg gør det ikke jeg køber det orginalt, jeg har min "viden" om man kan sige, fra en ophugger der siger at orginal som regl er bedre kvalitet, de bliver ikke skæve osv. osv. self kan man være uheldig.

Bremser er blandt nogen af de ting, jeg ikke vil gå på kombromi med, sikkerhed frem for alt.

• #5   25. mar 2009 Min kammerat købte komplet skiver og bremser derude... de var slidt op på ingen tid og de begyndte at sige en hæslig lyd efter noget tid..

• #6   25. mar 2009 Jeg køre altid på bremser fra thansen, har aldrig haft nogle problemer! Men hvis jeg kørte i en dyr bil havde jeg nok købt orginalt...

• #7   25. mar 2009 har aldrig haft problemer med det jeg har købt

• #8   25. mar 2009 hvordan kører du?

Kører du bilen hårdt? Og dermed også bruger bremserne "kraftigt" ?

For så ville jeg ikke anbefale det.

Billige bremseskiver blir lavet af biligt skrotmetal fra kina, og hvis bremserne så ikke blir kørt ordentligt ind, kan de godt slå sig, og så ryster det når man bremser.

Enten skal du vide hvordan du kører dem til ( ophærdning ), eller også skal du købe nogle ordentlige skiver + klodser.

Kalibre er der nok ikke noget i vejen med - de får et nyt stempel, nye pakninger, og det kan ikke gå helt galt.

• #9   25. mar 2009 Hey køb ikk bremse klodser og skiver i t-hansen, været i lære hos vw, og de blir tit skæve de kunder som har monteret t-hansen dele, så hellere ofre lidt mer, og få nogle bremser der VIRKER !! smiley

• #10   25. mar 2009 jeg har haft to biler hvor jeg skiftede til thansen bremser... den første der blev skiverne skæve efter 2500 km kørsel hvor jeg havde en hård opbremsning.. og på den anden bil blev de sku skæve efter 4000 km... jeg bremsede ned på motorvejen fra 160 til 80 km/t da jeg skulle af afkørslen på motorvejen.. og det ku de ikke klare... men da jeg så satte originale skiver og klodser på har der slet ikke været noget.... så jeg går langt udenom thansens bremser... det er jo trods alt ens eget liv man leger med i sidste ende.. og det er vel ik værd at gå på kompromis for 300-500 kr... eller det er ihvertfald min mening...

• #11   25. mar 2009 har dog ikk lige erfaring med t svansens dele... men det er nok bare fordi jeg ikk stoler en skid på det... pris og kvalitet hænger jo sjovt nok meget tit sammen... så ville jeg da hellere ofre 12k på et nyt sæt og være sikker på at lortet kan holde i modsætning til deres " 2. sortering"

sys dog alligevel at mit eget liv, eller en anden der måske låner bilen er mere end bare 500-1000 kr værd... og går det galt og du finder ud af at det er bremserne der var skyld i at du krøllede din bil vil du nok ærge dig over at du ikk "gjorde det rigtig" fra starten...

• #13   25. mar 2009 det er heller ikk syn jeg har i tankerne... men i tilfælde af et sammenstød foran hvor man normalt kan nå at undvige... der er jo en grund til at deres dele er så billige...

• #14   25. mar 2009 http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/E5B8FF59-189C-4601-A0A9-5EDE7D3063AA/0/2831.pdf

Det er en undersøgelse omkring original vs thansen vs meko og lign..

• #15   25. mar 2009 Jeg tror de bider fint fat en almindelig sommerdag.

Men det skulle ikke undre mig at de havde svært ved at bide ved hård frost, samt at klodserne ikke kunne bide ved høj temperatur.

Og det er bare ikke fedt at bremse hårdt fra motorvejshastighed, og opdage ved 50-60km/t at de fader fuldstændig.

Det er af selvsamme grund der sidder ordentlige bremser på min. 1000kr for et par Black Diamond skiver, og 500kr for et par Mintex bremseklodser, og meget snart noget ordentligt bremsevæske der kan holde til "gentagne" nedbremsninger smiley

• #16   25. mar 2009 har ingen problemer haft med bremser derfra. Har både haft købt skiver, sportsskiver bakker og klodser...

• #17   25. mar 2009 takker alle sammen

• #18   25. mar 2009 tror også lige jeg tjækker hvad orginale koster

• #19   27. mar 2009 kan du ikke købe en udstødning med til mig når du nu for 30% smiley

• #20   27. mar 2009 jeg købte desværre også en udstødning i thansen... den var rustet igennem på et år... og den købte jeg også med 30% rabat.. så den ku ikke byttes.. SKOD.... en ny udstødning ik kan holde i over et år...

• #21   27. mar 2009 Jeg tror godt de kan laves så de holder - har jeg en lille ide om.

De bruger galvaniserede rør, men de svejser igennem galvaniseringen, så de ruster altid der hvor potterne og rør er svejset sammen.

Så mon ikke man kunne købe noget galvaniseringsspray og sprøjte alle svejsningerne til?

• #22   27. mar 2009 galvaniseringsspray er ikke varmebestandigt... jeg har prøvet på en andet udstødning med galvaspray.. og det skallede af efter 14 dage pga varmen... og varmebestandigt maling giver jo ikke galva effekten...

• #23   27. mar 2009 Så varme blive bagpotterne sku heller ikke!

• #24   27. mar 2009 christian>> nej så varme blive de måske ikke.... men det var nok til at to forskellige galvaniseringsspray ikke ku blive sidddende fast..

Kommentér på:
bremser (t hansen)

Annonce