{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.693 visninger | Oprettet:

bil betalt men aldrig afhentet :S? {{forumTopicSubject}}

hej vi har solgt en bil som køber betalte forud via konto overførsel (hans egen ide og forslag) og vi aftalte han skulle hente bilen i weekenden og vi skulle hente ham ved bussen. Men ja køber er aldrig dukket op og vi har ikke hørt fra ham siden :S.. der er ikke lavet nogle papirer på noget og vi har jo stadig bil og registreringsattest ? hvad gør man i sådan en sag og vi HAR prøvet at kontakte køber dog ikke personligt da vedkommende bor ret langt væk.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bil betalt men aldrig afhentet :S?
  • #1   25. mar 2009 vær glad for pengene

• #2   25. mar 2009 man må jo vente og se

• #3   25. mar 2009 Mon ikke i nok skal høre fra ham, medmindre han er faldet død om undervejs :0)

• #4   25. mar 2009 han skal nok komme .kan være der er sket noget i familien eller han sidder inde. hvor meget drejer det sig om?

• Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.603
    #5   25. mar 2009 mon ikke han bare er blevet syg.... bare mærkeligt han ikke har ringet og sagt noget så

• #6   25. mar 2009 haha hold da kæft smiley det plejer altid at være den anden vej rundt;)
    Hm, ja men den er jo ikke nem, men tror bare at du skal lade være med at bruge alle pengene lige med det samme..

• #7   25. mar 2009 ja vær da glad sæt pengene til side og vent 6 mdr så kan de ikke gøre noget. hvor mange penge drejer det sig om

• #8   25. mar 2009 Er det en her inde fra ?

• Tommy B
    Tommy B Hjælpe-administrator

Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.550
    #9   25. mar 2009 Hæng i, og afvent besked fra ham.
    Hvor bor køberen?

• #10   25. mar 2009 det er kun en 5000 kr bil

• Lasse R
    Lasse R Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 171
    #11   25. mar 2009 man må jo formode der er sket et eller andet.... tror jeg personligt ville ringe til politiet, og få dem til at kigge på det - der må jo være sket et eller andet med køber. Evt. kontakte banken og få oplysningerne på køber.

• #12   25. mar 2009 vedkommende er fra sjælland og vi bor jo i nordjylland så lidt lang tur for at at evt finde ingen hjemme

• #13   25. mar 2009 5.000 er også en slags penge.

• Lasse R
    Lasse R Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 171
    #14   25. mar 2009 ja okay... en bil til 5000 er selvfølgelig lidt anderledes end en til 50.000kr. måske ikke noget at indblande politiet for.

• #15   25. mar 2009 Man kan godt kontakte politiet som en bekymret borger.

• #16   25. mar 2009 sælg den, og gem hans penge i tilfælde af han kontakter jer

• #17   25. mar 2009 Han vandt den store præmie i Lotto i Lørdags, så nu er han sku ligeglad med de 5000! ;0)

• #19   25. mar 2009 Scapegoat : okay men vi har jo kun et mobil nummer på ham og der er ingen adresse at finde på nettet ´. kan banken evt spore overførslen og finde oplysninger på vedkommende og må de så udlevere oplysningerne ?

• #21   25. mar 2009 brug da pengene det er jeres, hvis manden ikke henter bilen er det hans problem

• #22   25. mar 2009 tror ikke banken må oplyse personlige informationer, men de har nok hans/hendes nummer og kan ringe for dig eller ringe til den bank som han har konto i også kan de gøre det. hvis ikke de vil udlevere hans navn adresse og evt. hjemme nummer.

• #23   25. mar 2009 1. I kan kontakte politiet, da det jo er underligt at køber ikke er dukket op.. Der kan jo være sket noget med manden..

2. I kan igennem jeres bank finde ud af hvad bank han er i, og derefter kontakte den og bede dem tage kontakten til køber..

• #24   25. mar 2009 Chris! : bilen er fin nok men blev solgt billigt da vi har 2 splinternye biler holdende , salgsbilen var bare midlertidligt transport mens den ene var på værksted efter trafikuheld .

bilen fylder ret meget, må vi evt tage pladerne af den da vi ikke ønsker at betale for en bil vi ikke bruger og den alligevel snart skal synes ?

• #25   25. mar 2009 maria J

´Prøv at snakke med banken imorgen ang om de vil give beskeden videre til manden.

Deri, kan i så sige at om feks 7 fdage ryger pladerne af bilen, og eller den bliver solgt til anden side. Så har i jeres på det rene

• #26   25. mar 2009 okay det prøver vi:

men for at være hundrede procent sikker, hellere forbygge end ja tage chancer.

hvis vi IKKE kan få fat i manden gennem banken eller han ikke svarer. og telefon nummeret vi besvarer hverken sms'er eller opkald og halvdelen af tiden er den slukket eller bliver optaget. Hvad gør vi så ? kan vedkommende bare sige nej tak til bilen og kræve betalingen tilbage eller hvordan sådan juridisk ? for ja bilen er jo solgt men står stadig i vores navn og vi har papirer og intet er underskrevet endnu da dette skulle gøres ved afhentning hvilket jo aldrig skete ?

• #27   25. mar 2009 Det kan være at staklen har kommet til at slette beskeden med jeres kontaktoplysninger og derfor ikke kan ringe til jer. Da jeg en gang skulle købe en bil af en på nettet havde vi aftalt det hele, prisen og afhentningen og det hele men jeg havde ikke fået hans adresse. Da jeg så lige skulle synkronisere min mobil med pc. en slettede den lige alle numre og så var jeg på spanden. Der gik nogen tid inden han kontaktede mig og iøvrigt var meget sur over at jeg havde brændt ham af smiley

• #28   25. mar 2009 Køber kan da fortryde så længe der ikke er lavet papir på den.

Jeg har lidt det samme problem har solgt en bil i starten af januar til en fra Århus har både navn og firma adresse på ham men han skifter mobil nummer hurtigere end jeg kan nå at få dem oplyst, og bilen er betalt og papirene skrevet under af køber og sælger men bilen står stadig og fylder hos mig og han lovede at få den afhentet i løbet af 2 til 3 uger, men den er ikke afhentet

• #29   25. mar 2009 Mærkeligt, der var en lignende sag for et par dage siden..? Ja, gå til banken ellers skriv til ham, og giv ham en frist på 1-2 uger og fjern så pladerne, du har jo fået penge. bare så du slipper for at betale forsikring.

Kommentér på:
bil betalt men aldrig afhentet :S?

Annonce