{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.598 visninger | Oprettet:

gøre det selv i holbæk 4300 {{forumTopicSubject}}

hej venner
hva sige i hvis der kommer en GØRE DET SELV VÆRKSTED i holbæk, og med næsten som regler og måde som de andre gøre´det selv værksted,
og kapacitet af 7 autolift og alt nyt værktøj, og sælge af reservdele og har mekaniker til sted for 25o kr i time incl,, moms´. servicering og små reperationer som
undervogn,
udstødning,
dækskift,
osv.
åben hverdager fra 09:00 til 21:00 og weekend fra 09:00 til 20:00

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gøre det selv i holbæk 4300
  • #1   27. mar 2009 siger du at man ska leje en lift for 250 kr inclusiv moms.. ?

• #2   27. mar 2009 nu har jeg egentlig selv værksted, men syntes det lyder som en kanon fed ide...

helt klart noget mange kan bruge

• #3   27. mar 2009 hvad snakker du om???... her i byen har vi autoliften... den koster 100 kr i timen INCL leje af værktøj... ideén er god nok... MEN prisen er sku sindsyg... ville aldrig give 250 kr for at få bilen på en lift... for 50 kr mere kan man få det lavet på et værksted...

• #4   27. mar 2009 Tror bare det er hvis man vil gøre sig brug af den tilstedeværende mekaniker det skal koste 250,- smiley

• #5   27. mar 2009 jeg tro at folk læse ikke rigtig før de svar
    der stå HAR MEKANIKER TIL STED FOR 250 KR I TIME INCL,, MOMS.
    og har 7 liftt til udlejning, som start pris for udlejning af lift vil være der 50 i time
    men plan er den sammer regle sam alle andre gøre det selv,,
    for time 100 og derafter 75 i time og det blive regner som 15 mine,,

og det er fordi at jeg har altid haft problem med at lave noget gejling eller styling osv på min bil uden at skulle spørge helle sine venner kan jeg ikke være i din værksted lidt og de har ikke tid og de gide ikke,
    så det er en gode ide for alle unge og andre at kunne lave alle de små ting og uden at skulle betalle en formu til værksted,,,,, specialt alle drenge som lave noget godt ved deres biler

Kommentér på:
gøre det selv i holbæk 4300

Annonce