{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
391 visninger | Oprettet:

Tak til FDM {{forumTopicSubject}}

for, i går på åbent tv, at antyde at det faktisk er bilejernes skyld at der går ild i nyere biler....

"jamen kunderne stiller jo større og større krav til komfort og sikkerhed, og så er fabrikkerne jo nødt til at udvikle noget hurtigt...bla. bla. bla."....

hvis jeg da har forstået det ret, er den udtalelse da virkelig til at brække sig over...."sikkerhed og komfort" hvor fanden er det, når din hund og tre børn brænder ihjel på bagsædet af en bil der måske lige skulle have været testet bare en lille smule bedre? troede sgu FDM skulle tale forbrugernes sag....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tak til FDM
  • #1   15. jun 2005 det jo ikke for sjovt at det er de samme 7 modeller der brænder, fra samme sted.

• #2   15. jun 2005 Præcis....jeg blev bare lidt pissed over den udtalelse....mon ikke forbrugerne sagtens kunne vente en måned mere på deres bil, eller hvor lang tid det nu tager at få testet det ordentligt igennem...? altså sammenlignet med den pris det kan koste en lille familie, sat op mod ventetid, så tror jeg nok jeg ville vide hvad jeg skulle vælge....

• #3   15. jun 2005 RC> det havde jeg ikke lige set...men det er sgu skræmmende....

• #4   15. jun 2005 Det gør de skam også, manden har fuldstændigt ret. Konkurrenceparametrene i dag er nu engang komfort, sikkerhed og udstyr, og naturligvis gør bilfabrikanterne hvad de kan for at have så højt et salgstal så muligt. Det er jo ikke fedt at komme ud med en ny model med udstyr i, som konkurrenterne allerede har kunet levere i månedsvis.
    Han giver bestemt ikke kunderne skylden... Du har misforstået hvad han sagde.

• #5   15. jun 2005 Hmm...det er sgu koldt at foretrække penge frem for menneskeliv....men sådan er der jo nogen der er....det svarer sgu til at man stikker en person et par hundrede kroner for at lave ens anlæg i bilen...men han glemmer sgu lige en sikring og laver en kortslutning....fuck da om bilen brænder ned om eftermiddagen?!....han har jo fået penge...det her handler ikke 200kr. eller 2mia. kr....det er princippet....penge er nu engang kolde stykker metal og papir....

• #6   15. jun 2005 Jeg syes bare det er underligt at det næsten altid er franske biler der bryder i brand. Var der ikke noget med Citroen C3 også?

• #7   15. jun 2005 Jo....det er faktisk mærkeligt....

• #8   15. jun 2005 Men de brød jo i brand i udstillingshallen ved forhandleren. Det er sgu mærkeligt at en bil bare kortslutter.... Der burde jo gå nogle sikringer eller noget...

• #9   15. jun 2005 det skulle man jo mene, ja....synes sgu det er uprofessionelt....

• #10   15. jun 2005 Basse> så ville det sgu ikke være godt at have knaldgode tilbud, eller at salget pludselig eksploderer...hehe...

• #11   15. jun 2005 Basse>

Den joke var en af de bedre smiley

• #12   15. jun 2005 Så vidt jeg husker er det ikke så længe siden der var en Toyota og en Mercedes der brød i brand.

Det er langt fra kun psa biler. Men anyway så burde det ikke ske.

• #13   15. jun 2005 ehm... Brian O pengesedler er faktisk trykt på bomuld smiley
    Men er fuldstændig enig.

• #14   15. jun 2005 Det er mange ting, som ikke er helt tilfældige - mærkeligt at man samme dag, hvor det bliver offentliggjort finder fejlen ??? Man har kendt til sagen i et par år, og alligevel er der ikke kommet noget frem. Pludselig - som fra en klar himmel - har man fundet fejlen...mystisk !
    Men jeg bliver gal over, at man ikke oplyser ejerne om en evt. risiko. Forstil dig, at du har lige hentet børnene i vuggestue og børnehaven. Du skal lige hurtigt tanke bilen. Du stiger ud og tanker - drøner ind til kassen og betaler. Pludselig brænder bilen, og du ser børnene på bagsædet, og de har ingen mulighed for at komme ud på grund af børnesikringen i bagdørene. Hurtigt er bilen omspændt af ilden....Et tænkt eksempel, men som i realiteten kunne have været sket i virkeligheden - fordi man ikke er blevet oplyst om en evt. fejl og selvantændelsen.
    Jeg mener, at Peugeot virkelig har skidt i nælderne her. Og FDM synger jo bare en sang fra de varme lande...

Kommentér på:
Tak til FDM

Annonce