{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.457 visninger | Oprettet:

Tina W
Tina W
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9

Eurobiler Lupo 3l {{forumTopicSubject}}

Hej...
Jeg har kigget på en Lupo 1.2 tdl. (det skal lige siges at jeg absolut ingen erfaring har, men har læst mig til lidt) hehe..
Har kommer mine mange spørgsmål:

1. Er der nogle der har erfaringer med eurobiler.dk ??
Synes deres forsikring på 4500 om året lyder meget billigt?

2. Når man har turbo diesel og ikke benzin.. og har tænkt mig at køre frem og tilbage til arbejde og til veninde og træning osv. hvor der ikke er vildt langt men heller ikke gå-afstand. kan man så godt købe diesel?
Ødelægger det motoren fordi man ikke pendler i den eller hvad?

jeg synes bare det er sådan en sød bil, men mangler lige noget hjælp til det praktiske :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Eurobiler Lupo 3l
  • #1   27. mar 2009 En diesel kører først økonomisk og rent efter 20-30 km. Til ene småture, vil jeg anbefale dig at købe en benzinbil.

Ang eurobiler, så har jeg før været ovre og se på bil hos dem. Jeg ville dog ikke handle med dem, da jeg ikke mener de er til at stole på.

• #4   27. mar 2009 hehe min lupo er der sku aldrig problemer med, men det heller ikk en 3 l smiley for de har det med at brokke sig.

• #5   27. mar 2009 Mit råd til dig, vil være at købe en Lupo 1,4 benzin istedet.. de kører også langt på literen, men som sagt er diesel ikke sagen hvis du ikke kører i hvert fald 20-25 km.fra den startes til den slukkes.

• Tina W
    Tina W Tilmeldt:
    mar 2009

#6   27. mar 2009 hold da op en masse hurtige besvarelser :o) tusind tak :o)
    Når i siger den skal køre 20-30 km? er det om dagen eller?? :o)
    Synes det er svært a finde en lupo der har benzin :S

Har også hørt der kommer en ny bil der skulle være verdens billigeste bil.. (60 kg. fra ny) er der nogle der ved hvornår den skulle komme?

• Tina W
    Tina W Tilmeldt:
    mar 2009

#9   27. mar 2009 okay, så er det en 1,4 jeg skal søge efter :o)

jeg var ude i herlev ved eurobiler og kigge på lupoer, og det virkede sku også lidt skummelt :o) og det var tyskimporteret..
    Har hørt det bedre selv at hente i tyskland?
    hvis jeg skal have en 1,4 benzin helst i sort og kørt højst 7-80.000 hvad skal den så koste i tyskland? og hvad skal man regne med det koster for a få den til dk?

• #10   27. mar 2009 Den bil du snakker om der kommer til at koste 15,000 kr. hedder Tata Nano og er bygget i Indien. Jeg gider ikke forklare dig noget om den, men glem den bare igen, så forstår du vidst smiley

• #11   27. mar 2009 Jeg tror ikke det kan betale sig at hente en bil som en Lupo i Tyskland. De har efterhånden fået lukket alle huller ved privatimport, så den eneste grund til at man idag importerer fra Tyskland, er for at finde en bil med godt udstyr og uden rust, og hvis vi snakker en forholdsvis ny Lupo kan det højst sandsynligt ikke betale sig, i forhold til alt det papirarbejde og ulejlighed der er i at indføre den til Danmark.

• Tina W
    Tina W Tilmeldt:
    mar 2009

#12   27. mar 2009 okay :o) Jeg undersøger lige det jeg kan , og skriver hvis jeg har flere spørgsmål. hvis andre har input, må i gerne skrive :o)

Kommentér på:
Eurobiler Lupo 3l

Annonce