{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
553 visninger | Oprettet:

Honda Del Sol Vs. Audi A3 {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg har besluttet mig for at importere en af disse biler fra tyskland. Men vil lige hører hvilken bil I syntes er bedst motor mæssigt og rust osv ?
Da afgiften er næsten ens på dem ville jeg gerne lige hører hvilken bil der er bedst ?

Det drejer sig om en :

Honda Crx Del Sol 1.6 fra 1994 eller
Audi A3 1.6 fra 1998

Tak på forhånd // : Henrik S /

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honda Del Sol Vs. Audi A3
  • Rolf A !
    Rolf A ! Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 2 Svar: 30
    #1   28. mar 2009 Til hver en tid Audi!!! smiley

• #2   28. mar 2009 VTI eller ESI?

• #3   28. mar 2009 hvorfor vil du importere???
    Du kan få de samme biler her hjemme lige så billigt og velhold som der nede???

• #4   28. mar 2009 ALDRIG Audi, har haft en..rust i tag underliste, dyr i resevedele, dårlige gearkasser, dålige ventil løfter, også olie forbrug...... dårlig kvalitet i forhold til Honda,

• Rolf A !
    Rolf A ! Tilmeldt:
    feb 2007

#5   28. mar 2009 HA HA HA. Peter D: En Peugoet-mand der bruger kvalitet som argument!!!

• #6   28. mar 2009 ja hvorfor tager du det så personligt,, ramet jeg plet smiley de er sku da ikke pengene vær !!!

• Rolf A !
    Rolf A ! Tilmeldt:
    feb 2007

#7   28. mar 2009 Peter D: Ja, lidt. Det med rust i taget kender jeg godt lidt :-). Men ellers kan jeg ikke genkende de punkter du lister op.

• #8   28. mar 2009 Del sol'en er ESI

Hvorfor Importere :

Fordi jeg kan få den ene smule billigere end i DK + en masse ekstra udstyr hvis jeg finder den rigtige .

• #9   28. mar 2009 det er også ligegodt, vi må heller hoppe af linket her, vi er vist kommet lidt på et sidespor.. Det hele er jo smag og behag. og selvfølgelig kan man få en fin A3 der ikke fejler noget. Har bare set en del med fejl som mekanikker, hvor imod at Honda / japanske biler er bedre køremaskiner..

Og ja . franske biler er ikke verdens bedste kvalitets stempel, men de koster også derefter.

• Rolf A !
    Rolf A ! Tilmeldt:
    feb 2007

#10   28. mar 2009 Peter D: Jeg kender godt fransk "kvalitet". Har haft en Saxo smiley

• #11   28. mar 2009 Du kommer ikke til at spare penge ved at hente en bil i Tyskland - med de priser, vi har i Danmark p.t., kan det ikke svare sig at hente en bil, med mindre den ikke er til at finde i Danmark.

• #12   28. mar 2009 ... siger manden, der lige selv har hentet en Seat Leon i Tyskland smiley Hehe

• #13   28. mar 2009 haha (:

En en audi kan godt købes herhjemme smiley

Men det mere Del solen jeg godt kan spare lidt på i forhold til herhjemme. De fleste i Danmark ligger på 70.000 til 100.000 og så de tunet og stylet. Og det vil jeg gerne selv gøre (: For i tyskland får man en fin Del Sol til 2.200 Euro ca og så + afgift Maks 30.000 ( i følge SKAT )

• #14   28. mar 2009 Arh, du slipper desværre ikke med 30.000 kr. i afgift, hvis den er i lige så fin stand som én til 100.000 herhjemme. Så skal du I HVERT FALD give 50.000 i afgift smiley

Jeg skal give ca. 100.000 i afgift for min Leon, som koster ca. 180.000 herhjemme ... intet sparet - den er bare ikke til at få fat i herhjemme med dén motor! (1.9 TDI PD 150 hk)

• #15   28. mar 2009 Regner med at finde en i middel stand uden alt styling og tuning . Helt Standart. Hvis jeg finder sådan en så er afgift ikke mere end : 30.000 kr . Det er skam rigtigt nok. Har tjeket det med skat .

Skal ikke være i så fin stand som dem til 100.00 kr her hjemme (;

• #16   28. mar 2009 Ok, ja det skulle nok kunne lade sig gøre, så ... smiley

Så skal du bare et stykke ned i Tyskland og have én af dem, der ingen rust har.

Men noget helt andet er, at jeg ville købe Audi'en i stedet! Er mest til tyskere! Hehe ...

• #17   28. mar 2009 hehe (: Ja skal ned i bunden af tyskland. smiley må bar blive en udflugt

Jeg er både til tyskere japanere (:
    Og ved begge bil'er kører godt og kan nemt gøres meget flotte .

Kommentér på:
Honda Del Sol Vs. Audi A3

Annonce