{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.520 visninger | Oprettet:

Pendlerbil 50.000 kr. klassen {{forumTopicSubject}}

Jeg skal bruge en pendlerbil da jeg fra d 1/7 får et dagligt kørselsbehov på 110 km.

Jeg har været i banken og jeg har maks 50.000 kr. at købe for.. og det er altså max pga. jeg skal kaskoforsikres.

Jeg skal derfor have noget der er virkelig billigt både i forsikring og vægtafgift.

Min nuværende udgifter til ansvar+vægtafgift er godt 7000 kr. pr. år. Jeg kan vel strække mig til 10.000 om året men så begynder det at svide.

Jeg søger noget der går ca. 20 km/ ltr og som minimum skal holde i 6 år da det er løbetiden på mit lån.

Jeg skal ikke have en VW Lupo diesel da motor og gearkasse er noget hø så den skal i ikke foreslå.

Jeg har selv tænkt på en VW Golf TDI men de er for dyre har kørt for mange km. og er for dyre i forsikring og afgift.

Til gengæld kører de 20 pr. liter.

Alle foreslag overvejes så længe de overholder ovenstående kriterier.

Jeg er ikke VW fanatiker det er en tilfældighed jeg nævnte de to. Har også tænkt på suzuki swift men de er vist noget skrammel lyder det til.

Håber på seriøse forslag. Jeg går ikke meget op i udseende på bilen den kan godt have grim lak og grim indtræk.

Jeg er en A-B person når det kommer til køretøjer.

Kører i øjeblikket Corsa A 1.0 fra 1988 men den er sgu ved at stå helt af den stakkels spand.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pendlerbil 50.000 kr. klassen
Kommentér på:
Pendlerbil 50.000 kr. klassen

Annonce