{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
671 visninger | Oprettet:

Import fra Tyskland {{forumTopicSubject}}

Jeg skal inden for den nærmeste fremtid en tur til Tyskland og købe en VW Golf - helst Diesel, så vil gerne høre fra nogen, som allerede har hentet biler dernede.
Grunden til jeg ikke køber den i Danmark er pga. det ekstraudstyr man får med i Tyskland.

- Hvis man fx. kører til Hamborg - er der så flere biler at vælge imellem end på mobile.de - hvilket ikke er overvældende!

- For at få lidt økonomisk ud af at hente en bil i Tyskland, skal den vel være over 8 år gammel før det kan betale sig(ekstraudstyr).

- Er en tommelfingernegl ikke 180% oven i den tyske pris?

På forhånd tak!

Anders

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Import fra Tyskland
  • #1   29. mar 2009 Jeg gav i April sidste år, 50.000 for min A3 i tyskland, og 72.000 i afgift. Af dem fik jeg dog 7500 tilbage et par måneder efter.

• #2   29. mar 2009 "Og vil du bare spørge tilfældige om de vil sælge deres bil? Er bilerne ikke til salg på mobile.de og autoscout24.de, så er der stor sandsynlighed for, at de ikke er til salg overhovedet"

Hvad mener du med det!? Spurgte om udbuddet i Hamborg ikke var større end på de tyske sider!

• #4   29. mar 2009 Ja se på modep.skat.dk og kig på de vurderinger hvor der er skrevet nypris ud for, de andre er gamle og gælder ikke med de nye regler smiley

Kommentér på:
Import fra Tyskland

Annonce