{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  off topic: Samsung D500
  • #1   17. jun 2005 jeg har ikke selv nogle erfaringer, men kan da fortælle hvad jeg har hørt fra andre smiley

kameraet er vidst efter sigende ikke så pokkers godt, selvom det er 1.3 megapixel, og der er de klassiske irriterende fejl, ligesom på alle de andre Samsung telefoner, som at man ik kan slå nogle bestemte lyde fra, så som, tage billed lyden, sendt sms lyd osv.

men har ikke haft æren af at holde den i hånden selv, såh smiley

• #5   17. jun 2005 Min virker såmænd fint nok......... Og batteriet holder også som det skal, men nu sidder jeg heller ikke og spiller rundt på den hele tiden.....

• #6   17. jun 2005 Samsung D500 er en super telefon! har en selv og haft det længe, har INGEN problemer med den! havde en nokia 6230 før, og kan kun anbefale en samsung frem for nokia!

Samsungen er lille, smart og kan være i hvilken somhelst lomme, og den er med "aktiv" klap så du skubber bare klappen op når den ringer smiley SUPER NICE!!!

Og kameraet er godt, det er bedre end Nokias..
    Du kan indstille det på så mange måder at det næsten bliver indviklet.
    til sidst vil jeg da lige runde af med Samsungs finish som er kanont lækkert, virker slet ikke så plastik agtig som Nokia. alt i alt en super telefon smiley

Iøvrigt er det svært at anmelde en telefon man ikke selv har haft, eller holdt i hånden. man kan jo altid sige det de andre mener, men hvadf med at få sin EGEN mening??

Thomas

Kommentér på:
off topic: Samsung D500

Annonce