{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.708 visninger | Oprettet:

Nicolaj L
Nicolaj L
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Alufælge ridset efter kantsten. Hjælp {{forumTopicSubject}}

Efter at have kigget på lidt forskellige indlæg og selv haft fat i en forhandler, søger jeg lige lidt råd herinde fra jer bilnørder.

Jeg er selv på bar bund her.

Sagen er den at jeg har ridset alle mine 4 alufælge ( sølvfarvet.)

Hvordan får jeg dem pæne igen, altså findes der nogle steder man bare kan indlevere bilen og så får man det ordnet?

Jeg bor i KBH. Er håndværker, så kan godt selv være lidt praktisk. Har bare aldrig rodet med biler, dæk eller reperationer.

Hvordan slipper jeg ud af det billigst, hurtigst og mest praktisk?

Fælgene er monteret på bilen pt, og det ville være mig noget af et besvær at skulle have dem afmonteret og sat nye midlertidige dæk på.

Prismæssigt vil jeg tro fælgene har ligget i 7-8000kr klassen. 17" alu. Så det skal jo heller ikke koste i den stil at få dem reperaret. Jeg vil mene det kun er overfladeskrammer de alle har!

På forhånd tak.

Nicolaj

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alufælge ridset efter kantsten. Hjælp
  • #1   2. apr 2009 Jeg ville tage nogle billeder og sende en mail til ham her http://www.danskfaelgteknik.dk/ og høre hvad han siger til dem. Der skal du dog indlevere fælgene uden dæk på.
    Han lavede en af fælgene jeg har på Polo'en, det kostede 250 kr, så dyr er han bestemt ikke, selvfølgelig alt afhængig af hvor slemme de er...

• Nicolaj L
    Nicolaj L Tilmeldt:
    jul 2007

#2   2. apr 2009 Den har jeg luret lidt.

Men så er vi ude i at jeg skal afmontere fælgene (betale en for det, kender ingen mekaniker), påmontere nye dæk på bilen, sende dem til ham og få dem reperaret, samt opsøge en autolakere bagefter.. Kan du følge mig?

Det er for mig en utroligt lang vej for "bare" at få fikset ridser på sine fælge...

Så jeg typen der hellere bare betaler mig ud af det, eller lader helt være smiley hehe..

• #3   2. apr 2009 Du kan jo ikke lave din kantstens skrammer uden at afmontere fælgen?
    Hvad havde du regnet med?
    Ham gutten i Ringsted maler også fælgene bagefter, og det er et kanont arbejde han udfører.

• Nicolaj L
    Nicolaj L Tilmeldt:
    jul 2007

#4   2. apr 2009 Nej det kan jeg godt regne ud.

Jeg mente nærmere om der var et sted hvor ham der lavede fælgen selv kunne klare det hele. Så man aflevede bilen, og så tog han betalinger for afmontering osv..

Det er simpelthen for meget besvær for mig at finde vinterdæk frem, finder en der afmonteret fælgene osv osv osv osv..

Det var deri den lå.. smiley Men tak for svaret. Var ikke klar over han lakerede!!

Kommentér på:
Alufælge ridset efter kantsten. Hjælp

Annonce