{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.947 visninger | Oprettet:

Taget i fotovogn {{forumTopicSubject}}

Hey.

Jeg tror jeg blev taget i en fotovogn i formiddags med 140 i 60-zone (kongevejen fra fredensborg, man må køre 80 de fleste steder).. Jeg kørte forbi en varevogn og så tror jeg der kom en rød blitz?

Er det rigtigt hvad jeg har set eller??

Og hvad giver det evt i bøde og "straf" når jeg har haft kørekort under 3 år? Kan godt regne ud at kortet ryger, men ubetinget/betinget og hvor lang tid?

Synes ikke rigtig jeg forstår det der står på politiets hjemmeside..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Taget i fotovogn
  • #1   2. apr 2009 Tror du skal regne med ubetinget i 3-5 år... og en bøde der siger avav

• #2   2. apr 2009 De river dit kort i tusinde stykker, og hælder benzin på, og brænder det.
    Du ser det ALDRIG igen smiley

• MG
    MG Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 40 Følgere: 41 Svar: 1.608
    #4   2. apr 2009 Til at starte med: Fjols

Hvis de har blitzet dig med 140 i en 60 zone så er det helt sikkert farvelkørekort. Ved ikke om du kan nøjes med en betinget, men når du har kørt så hurtigt ville jeg regne med at det bliver ubetinget. Hvad bøden bliver der oven i ved jeg ikke, men ihverfald 5000 kroner

• #5   2. apr 2009 140 i 60 zone! damn skulle du skynde dig til købmanden? hehe
    tror faktisk kortet ryger i et par år, for det er over 100% for stærkt. der er en side på nettet, hvor man kan se hva det koster af klip og penge, men kan ikk huske det smiley

• #7   2. apr 2009 Tobias D: Trist ikke at kunne køre rundt lovligt i sådan en fed porsche.....

• #8   2. apr 2009 HAHAHA Sick pervert, ja det skulle jo komme fra dig. Sad dog selv og tænkte det samme smiley

• #9   2. apr 2009 hvis du har kørt så stærkt i en 60 km zone så er du sgu da for dum

• #10   2. apr 2009 Du er uden for skalaen
    http://www.koerekortogfaerdselsloven.dk/Boedetakster.html

• MG
    MG Tilmeldt:
    jul 2007

#12   2. apr 2009 hahaha sick pervert smiley Den var go

• #13   2. apr 2009 Så kan du lære det ike andet at sige

Der er nok en grund til man kun må køre 60

• #14   2. apr 2009 Nederen...

Men skulle skynde mig på arbejde.. :s lorte arbejde.

• MG
    MG Tilmeldt:
    jul 2007

#15   2. apr 2009 "Kørekortet fradømmes man automatisk ved en overskridelse af hastighedsgrænserne med 60%. Det betyder, at man skal til orienterende køreprøve inden for en given periode. Bestås køreprøven, gælder den betingede frakendelse herefter i 3 år."

Så ja, hvis de har blitzet dig var det det kørekort.

• #16   2. apr 2009 Jeg kørte selv samme tur imorges på kongevejen, og alligevel sygt at blæse afsted med 140km/t Men ikke at det gør det meget bedre er der ikke 70 km/t zone der hvor de holdt?? Jeg kørte omkring 75-80 og det samme gjorde dem foran mig, og der var ingen blitz heldigvis.

• #17   2. apr 2009 Ja, må ærligt sige, at jeg håber af hele mit hjerte at du er blevet blitzet! 140 i en 60 zone, er du bims? Du skulle skynde dig!!!!????? Hvad med at køre i god tid, eller bare indse at du kommer for sent og så køre roligt, istedet for at risikere andres liv og helbred, fordi du skal sove længe!

Bliv voksen knægt og så nyd du nogle ture i skoven.....på cykel!!!!!

• #18   2. apr 2009 Spade.

• #19   2. apr 2009 Nemlig din syge perverse stodder...hæhæ.....for vi ved alle hvor almindeligt det er at have super reflekser! Det eneste der kan forringe ens kørerevner er et møde med kryptonit og hvorfor sætte farten ned, vi ved jo alle at kryptonit joi ikke bare ligger og flyder...det er jo voldsomt dyrt det stads!

• #20   2. apr 2009 håb på billedet ikke kan bruges da vil jeg sige..
    eller sig det ikke er dig på billedet...

og så har du lært noget til en anden gang på den strækning..:)

er selv igang med kørekort anden gang så kan umuligt spille hellig.!!!!

• #21   2. apr 2009 kører rigtig tit på kongevejen fra fredensborg mod kokkedal hvis det er den du mener. har aldrig i mit liv set en fotovogn holde derude. de fleste af mine venner kører også den vej hver dag og har heller aldrig hørt om en fotovogn derude. men ja, det er en vej man tit kører alt for hurtigt op. kunne jo være du var heldig og det bare var solen der blændede dig hurtigt smiley

• #22   2. apr 2009 Det er fame nitte det der !! har os selv lavet brølere i mine unge dage!!

ps: jeg har en bmx´r til salg hvis det var noget...

• #23   2. apr 2009 Til alle jer der sviner: I er så hellige - I har aldrig kørt for stærkt, røget jer skæve, taget en tyver fra din mor eller??

Axel:

Jeg håber at det var solen :s.. Jeg kørte forbi senere (ved 14-tiden) og der holdte ikke nogen vogn mere??

• #24   2. apr 2009 Nicolaj J: Fordet første - NEJ, jeg har ALDRIG sat folks liv på spil og jeg har aldrig lavet en overskridelse der bare er i nærheden af denne her!
    For det andet, når man som du vælger at reklamere med dine dumheder, så må man forvente at høre for det, det manlede bare andet! Så gør du det forhåbentligt ikke igen!
    Og nej, jeg stjæler heller ikke, heller ikke bare en tyver, tyve er nogle løgnagtige små røvhuller!
    Røget mig skæv, det har jeg, ellers ville jeg jo ikke kunne holde ud at være så hellig, vel :0)

• #25   3. apr 2009 *The Ramster* - DU SÆTTER FOLKS LIV PÅ SPIL SÅ SNART DU SÆTTER DIG BAG RATTET!
    Amen med dig, hellig fætter

• #26   3. apr 2009 *300hk Mitsu til salg *: Det har du for så vidt fuldstændig ret i - Men det vi taler om her er hvorvidt det er komplet unødvendigt at køre 140 og overdreven grad samt ikke mindst i lovens øjene, sætte folks liv på spil!
    Desuden prøvede jeg at være lidt ironisk, men det var så for svært for dig at fatte, kan jeg se......
    Desuden mener jeg bestemt ikke, som flertallet af denne tråd iøvrigt, at der er noget helligt i at sige til folk at de er nogle fjolser når de kører med den fart i et 60 område - Det handler blot om at tænke sine handlinger igennem inden man udfører dem og forestille sig de konsekvenser de kan have - Og det er åbenbart det der anfægtes for at være "helligt"!

Ydermere kan vi jo udlede at når man vælger at køre med den fart, så er det ligegyldigt om man har super reflekser, man kan INTET gøre, skulle der ske noget, ved dn normerede fart vil man dog stadig have en chance for at reagere, måske undvide og forhåbentligt holde eventuelle skader på et minimum - Den mulighed fraskriver man sig når man vælger at køre med den fart, til fare for alle andre!
    Så til trods for at du har ret i at man er til fare for andre når man kører bil generelt, ja så har det iøvrigt ikke meget på sig, udover at være et populistisk udsagn, samt har ligeså meget indhold og troværdighed som Lars Løkke!

• #27   3. apr 2009 Til alle jer der sviner: I er så hellige - I har aldrig kørt for stærkt, > røget jer skæve < (bare det at du skriver det her fortæller jo en del om din dømmekraft, så det er måske en fornuftig ide at du får en pause med at køre bil indtil du formår at administrerer det ansvar det medfører), taget en tyver fra din mor eller??

• #28   3. apr 2009 Who Am I ?
    Fa da et liv ...

Du er vildt glad for hvis det er noget i din familie der kom til skade fordi der er en der køre med hovedet i hanskerummet ..

( som politeet vil sige hvis du her børn )

Desværre kan vi ikke sigte ham fordi han kun kørte 140 Km/t i en 60 Km/t zone .... Hej og god begravelse ..

Jaa .. så jubler man Huraaa vi skal begrave mit barn

<b> DU ER DA IKKE HELT BAGT ..................

• #29   3. apr 2009 Et er, at du forhåbentligt lærer af det, for det er sq´ unægtelig dumt, at blæse derudaf med 140 km/t, hvadenten det havde væren en 80 km/t el. 60 km/t zone.

Jeg lover dig, at du lærer af det, såfremt det viser sig, at de har snuppet dig, taler af erfaring, dog var det med en lille slat over de 30% af 80 km/t for mit vedkommende.

Jeg vil dog heller ikke selv spille hellig, men tilstår gerne, at jeg har sq´ en anelse tung fod, men passer på i byzoner, for jeg ved hvor gal i skralden jeg vil blive, hvis en klaphat rammer min datter i byen, pga for høj fart.

• #30   3. apr 2009 Hm , Hvilken farve er den blitz sååå ?
    Han siger rød? Jeg så nogen der lignet grøn ( Så håber godt nok ikke det var en blitz såå ): )

• #31   3. apr 2009 Dejligt med endnu et emne der giver anledning til at svine dem til, der aldrig kører mere end 100% for stærkt, ikke har røget tjald, taget stoffer eller stjålet og voldtaget i sine unge dage...

I er vel nok nogle værre rebeller allesammen.

• #32   4. apr 2009 Bare slap helt af og drop bekymringerne.. Politiet kender sikkert svaret med sikkerhed, og giver dig sikkert den service at oplyse dig hvilken straf du kan forvente.... så slap af og vent på posten eller personligt besøg, så får du svaret der...

Kommentér på:
Taget i fotovogn

Annonce