{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
697 visninger | Oprettet:

F1 {{forumTopicSubject}}

Så kører de.. med seks biler på banen! Alle de andre teams har trukket sig da Ralph S. jo i Fredags til træning kørte galt, hvilket skyldte et Michelin-dæk. Så alle Michelin-teams har trukket sig! Så der er 6 biler på banen.. Hvad sker der?!
Bilerne på banen: 2xFerrari, 2xMinardi, 2xJordan.. Point til alle!
Det bliver vist på TV2Zulu netop nu.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  F1
  • #1   19. jun 2005 Det ville da også være lamt hvis løbet skulle laves helt om fordi de andre team's dæk er noget lort !!

• #2   19. jun 2005 Gider ikk se det mere... Har næsten set det siden imorges...

• #3   19. jun 2005 Han kørte ind i siden rundt i et sving .. slap uden skader

• #4   19. jun 2005 Sammy: Han kørte med 300 km/t rundt i et sving, og så "svigtede" dækkets grip eller sådan noget.. Ralph kom uskadt ud af bilen, men lægen sagde at han ikke måtte køre idag. Så reservekøren skulle køre, men Toyota har trukket sig helt, da de kører med Michelin dæk..

• #5   19. jun 2005 Og så har alle de andre michelin hold også trukket sig eller hvad?

• #6   19. jun 2005 Er det kun ralf s. der køret galt eller er der også andre der har haft problemer med dem?????
    jeg syns det er latterligt. jeg kan sku godt forstå puplikum er rasende. at have betalt en mindre formue for at komme til usa og se f1 og så.. ja sådan en gang bæ...

• #7   19. jun 2005 det er da go griner det løb der:-D

• #8   19. jun 2005 tror dette er enden på Bernies Formel 1 eventyr der har gjort ham til en af verdens rigeste personer på sin diktatoriske måde og drive FIA på.
    Det ser nu ud til at GPWC skal tages en del mere seriøst end først antaget, tror de starter en ny F1 serie op som de tidligere har truet med....
    De seks konstruktører der står bag GPWC - Daimler/Chrysler, Honda, BMW, Renault og Toyota - har holdt et møde i Cliveden ved London, hvor mange ting blev præciseret mht. GPWC.
    http://www.gpwc.com deres hjemmeside er allerede oppe og køre..

• #9   19. jun 2005 Mega grineren hvis en af dem udgik på grund af en defekt eller lign..

• #10   19. jun 2005 De andre kørere har trukket sig i protest (hvilket jeg godt kan forstå). Der er fejl på dækkene, og de må ikke få mere sikre dæk på uden at få en straf. Det gælder jo sikkerheden! Dette er jo ikke lige frem noget der sker hver gang. Efter min mening burde Michael Schumacher være den første til at vise sin sympati, det er trods alt hans bror det gik ud over. Men et par point er åbenbart vigtigere end en god sportsånd. Jeg kan sgu godt forstå så mange tilskuere er skredet. That's just my two cents.

• #11   19. jun 2005 hold kæft man noget lort

• #12   19. jun 2005 Det handler jo ikke om sportsånd, formel et handler jo netop om penge og prestige og det vigtigste er netop at vise at man har et produkt der virker, havde de 6 biler der kører bridgestone haft samme problem havde de mange andre biler uden tvivl kørt... og hvad går der galt for puplikum, stop med at brokke jer, de få der kører kører jo bl.a. for at i får et show, i har trods alt betalt formuer for det, og tror det ville blive et helvede med tilbagebetaling hvis de ikke havde valgt at trille rundt.

jeg ville bare ønske at jeg havde sat penge på at Minardi kom i top 5 smiley

• #13   19. jun 2005 Hvad fanden .. der er da action .. Ferrarierne ligger og kører hinanden af, det er da lækkert ...
    Men ja, det er dybt latterligt .. SIkken en frase .....

• #14   19. jun 2005 og nu har den ene ferrari lige kørt den anden af.. Kanon løb hva

• #15   19. jun 2005 Jeg håber Barichello æder Schumacher ... Men det får han vel ikke lov til at det forbandede, snobbede og højrøvede Ferrari-team ... Barichello er klar den mest klassificerede kører af de 2 ...

• #16   19. jun 2005 Personligt... var det her ikke en sag hvor kørenes talsmand burde slå igennem...?? for sikkerhedens skyld... og det jo egentlig det det hele handler om her. SIKKERHED.

Klart at Michelin har lavet i nællerne, men både ud fra et sportsligt synspunkt (som Ferrari jo tilsyneladende skider højt og flot på her) og set ud fra det som jeg ser som det vigtigste, sikkerheden for dem ALLE. Ville jo være lidt fedt at storebros Schumacher fik en dækseksplosion og røg i væggen og blev kvæstet. For helvede en dårlig smag i munden det ville gi. Men dem om det. Min sag er klar. Ferrari har endnu engang skidt på al hva der hedder solidatitet... og kørernes talsmand har da for alvor vist sit sande ansigt... Ja det jo vist nok en Hr. Schumacher der sidder i en Ferrari... som øjner at score en go portion point... og længere er den vist ikke.

Kan ikke vente med at se præmieoverækkelsen.

Hvis jeg var tilskuer på indy, ville jeg forlade banen og kræve mine penge retur. PÅ STEDET.

• #17   19. jun 2005 Enig med Claus A...

... Jeg kan have et par sko på der var 2 numre for små, sådan som jeg krummer tæer over Ferrari, jordan og minardi's opførsel. Da det hele handler om sikkerheden, burde de satme stå sammen. De har de gjort før... så kan de sgu gøre det igen. Føj!

... Ville sgu oxo kræve mine penge igen - tror jeg oxo folk gør smiley

• #18   19. jun 2005 Hvorfor skal Jordan, Minardi og Ferrari straffes for at deres ting virker? det kan da aldrig blive deres problem at deres konkurrende dækleverandør ikke leverer varen.. Det er Michelin der har fucked up, længere er den ikke

• #19   19. jun 2005 Helt enig med Michael M ... det kan da aldrig blive Ferrari, Minardi og Jordan's problem !! Ferrari har da også haft problemer med Bridgestone i denne sæson men der var der heller ikke nogen "kære mor" at hente .. kan da ikke se hvorfor det skulle være de andres problem at dækkene ikke er gode nok

• #20   19. jun 2005 formel 1 er da verdens største bøsse sport.... bare fordi der sker et uheld som efterhånden er meget sjældent i formel 1 så skal alle begynde at tude over det... hva sker der ???
    der bliver hele tiden lavet nye regler så bilerne ikke kan køre så stærkt fordi så bliver det jo alt for farligt... fuck en bøsse sport det er!!! Le Mans er tilgengæld noget federe at se på og et stort tillykke til Tom K.

• #21   19. jun 2005 Thomas H>> Du ved godt at din mandesport, le mans har droslet Audi'erne ned fordi at de var for hurtige i forhold til de andre, ikke?
    Men ja, stort tillykke til Tom, det var helt vildt flot

• #22   19. jun 2005 Michael M: jo jeg ved godt at audierne var drosslet ned... men det er nu mere så audi ikke kører i R8'eren hvert år!
    med det nye reglement fra næste år kan R8'eren ikke deltage...
    men jeg holder stadig ved at F1 er blevet en kedelig sport... desværre ...

Kommentér på:
F1

Annonce