{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste GPS til pengene.?
  • #1   10. apr 2009 Garmin

• #2   10. apr 2009 Tomtom

• #3   10. apr 2009 Vi har en Garmin 255 WT. Den funker fint.. Den har veje og sådan noget med.. Skide smart smiley Ej.. Kan ikke finde noget negativt at sige om den. Den har sådan Grøn, gul og rød indeks (?? hmm.. niveau) med hvor meget trafik der er, hvis man ikke kan se det ud af forruden.

• #4   10. apr 2009 Garmin eller Tomtom er lige fedt, men hold dig til dem det er de bedste.
    Det er en smagssag om man kan lide den ene eller den anden, de er lige gode mht. opdateringer ruteplanlægning og nøjeagtighed.

• #6   10. apr 2009 Erling J - lige præcis.
    Prøv at tag ud i en forretning, lån dem, hvis muligt, og så prøv dem. Så finder du ud af hvilken du bedst kan li' med menuer og så det hvilken model af enten TomTom eller Garmin

• #7   10. apr 2009 kommer helt an på hvordan du skal bruge den i din hverdag...

jeg kører transport med mange stop som jeg får en køreliste på og kan så plotte dem ind på min tomtom 720 og se hvordan de ligger til forhold hinanden og herefter lægge dem så jeg kører mindst mulige antal km.

men garminen har et bedre søgesystem hvis du skal finde en vej hvor du ikke er sikker på hvilken by den ligger i.

så som sagy kommer helt en på hvordan du skal bruge den i din dagligdag, men HOLD DIG FRA DE HELT BILLIGE !!!

• #8   10. apr 2009 Må sige garmin nuvi 200 som kan fås til under en 1000 kr efterhånden er en rigtig fin og nem gps uden de store problemer.
    Min vognmand bruger ikke andet og de klarer arbejdet til ug smiley

• #10   10. apr 2009 Undskyld det er 250'eren den har også europakort og fås til 800

Kommentér på:
Bedste GPS til pengene.?

Annonce