{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
724 visninger | Oprettet:

hun døde {{forumTopicSubject}}

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=298849

det er helt sygt, ka godt forstå at kommunen er skyld i det men kan kun sige en tin gps forhelved det koster ingen penge idag og kunne sikkert få både politi og redning hurtiger frem nej nej så heller bruge 5 mill på en 17 dreng i middelfart

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hun døde
  • #1   22. jun 2005 Eric R
    Måske har broderen lokket hende ind i maskinen, uvidende om konsekvenserne - Sådan hører man jo så tit om amerikanske ulykker, hvor det lyder som om de ikke har haft styr på konsekvenser

• #2   22. jun 2005 ja moren går med sin søn på 14 år står der tror ikke lige jeg ville mit 5 årig barn stå nogen stedde ikke engan i dk

• #3   22. jun 2005 Joan mener han gør det rigtige

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=298602

jeg har personligt aldrig i mine 24 år prøvet på det eller tænkt på det måske kunne lade sig gøre

• #4   22. jun 2005 Angående det med navigation.

Da jeg igår kiggede ind en gul lægeambulance, der sad der et rigtig fint VDO navigationsanlæg monteret.

De billige navigationssystemer er jo heller ikke rigtige brugbare i sådan en situation. Der skal det næsten være fastmonteret og helst være en god kvalitet.

• #5   22. jun 2005 rikke det er rigtigt dk stinker se bare ham ride skole ejeren fuck hvor ville jeg blive gal hvis mit barn gik der uviden om ejerens fortid

• #6   22. jun 2005 ang. GPS virker det for mig utrolig lavt at nogen vil stjæle udstyr der er med til at redde andre menneskers liv...

ang. drengen i middelfart, må jeg stille mig uforstående overfor at det på ingen anden måde kan lade sig gøre at holde styr på ham, end ved at give ham sin egen institution hvor 15 (!) voksne mennesker skal passe på ham...

• #7   22. jun 2005 Få 2 store pumpere til at passe den unge for en kur om måneden. Så ligger udgiften på under 100k om året. Og så giv dem lov til at give ham en styreflad hver gang han gør noget dumt. Så skulle han sgu nok omvende sig. Sgu da klart sådan en bliver ved med at skabe sig når han ser han nærmest får alt hvad han beder om. Totalt til grin. Men ja det er da fedt de anbringer ham her i byen hvor der bor en masse ældre mennesker lige ved siden af.

• #8   22. jun 2005 Hvordan skal man forklare ???

En lille dreng siger til sin far: Far, jeg skal skrive en opgave til skolen. Må jeg spørge dig om noget? Selvfølgelig min dreng - spørg løs ! Hvad er politik, far? Tja... i politik findes der: 1. befolkningen 2. regeringen 3. den økonomiske magt 4. arbejderklassen 5. landets fremtid. Det forstår jeg ikke, far. Vil du forklare det for mig? Godt, jeg vil bruge vores hjem som eksempel: Jeg tjener pengene til den fælles husholdning - Altså er jeg den økonomiske magt. Din mor administrerer og bruger pengene - Altså er hun regeringen. Vi tager os af dine behov - du er altså befolkningen. Din lillebror er landets fremtid. Hans barnepige er arbejderklassen. Forstår du det, min dreng? Mere eller mindre... Om natten vågnede den lille dreng, ved at lille broderen græd. Drengen stod op for at se, hvad der var galt, han opdagede, at broderen havde skidt i bleen. Han gik ind i forældrenes soveværelse, hvor moderen sov tungt. Så gik han hen til barnepigens værelse, men gennem nøglehullet så han faderen oven på barnepigen. Eftersom de ikke reagerede på , at han bankede på døren, gik han tilbage til sit værelse og sov videre. Næste morgen sagde drengen til faderen: Nu tror jeg, at jeg forstår, hvad politik er. Glimrende, min søn! Prøv at forklare mig det med dine egne ord. Jeg tror, at det er sådan her: Mens den økonomiske magt fucker arbejderklassen, snorksover regeringen. Befolkningen bliver ignoreret fuldstændig, og landets fremtid står i lort til halsen.

• #9   22. jun 2005 HAHA Hari! smiley

• #10   22. jun 2005 Eric>

Min vens datter på 7 gik ind i et vaskeri og legede...der var ikke låst. Hun kravler op i centrifugen, hvorefter den starter med at rotere. Hun brækker sit ene ben 7 steder. Boligforeningen er nu sendt til retten for ikke at have sørget for sikkerhedmæssig aflåsning af vaskerum og sikring af centrifuge. Hmmm... hvordan det er muligt? Det er der ingen der kan svare på. Så man skal altid have respekt for elektronik.

• #11   22. jun 2005 Rikke>

Hvis systemet havde brugt 50.000 på drengen i hans opvækst, havde man måske sparet 4.950.000 nu. Det er bedre at forebygge end at helbrede. Man bliver ikke dum fra dag til dag. an må have haft nogle psykiske træk som man har overset eller ignoreret.

• #12   22. jun 2005 Kunne vær lir at have en ambulance GPS i bilen..

Eller noget smiley

Kommentér på:
hun døde

Annonce