{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.431 visninger | Oprettet:

passat 3bg automatisk kørelys relæ {{forumTopicSubject}}

Vil høre om der nogen der ved hvad for et relæ på en passat 3bg er til automatisk kørelys.. for mit er slået fra det virker ikke har tjekket for sikringer og det er ikke brændt af. så tænkte jeg på om det kunne være en relæ.. for det har virket og så gik det ud så der er ikke noget køre lys på når jeg starter bil først når jeg drejer på den lys kontakt.. ´ellers nogen der ved hvad det kunne være.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  passat 3bg automatisk kørelys relæ
  • #1   13. apr 2009 Prøv relæ plads nr. 8, talt fra øverst venstre..

• #2   13. apr 2009 Jeg gætter os på dit relæ til køre lys..

For at finde relæet prøv at start bilen og hiv et relæ og sæt det i igen og hør om det klikker.. prøv evt at bytte om på relæerne, men husk hvor de sad fra starten af..

Det kan os være det står i bilens instruktionsbog..

Hvis det heller ikke hjalp noget, så prøv at søge på google..

• #3   13. apr 2009 Nicolai du ved vel ikke hvad for et nr der stå på relæ...for jeg har kigget der er nogen relæ i grå farve det stå et nr 370.. hvis du måske ved hvilken farve eller nr. relæ har... vil hjælpe meget mere..:-)

• #4   20. sep 2014 Har du fundet fejlen jeg har nemlig samme problem nu smiley

• #5   20. sep 2014 Ja det har jeg. Det var ikke relæ ved min Passat med ledning til automatisk køre lys var brændt over i venstre side sidder kabel. Du skal løsne under handskerum plastik af og tæppet ved panel så kommer du til kabler mener den er orange og hvid meget tynd kabel. Og det var synligt ved min Passat at den var brændt da jeg kom til kablen.

• #6   20. sep 2014 Er ikk helt med , du skriver det er i venstre side altså føresiden hvorfor skal jeg skille højre side af hvor handskerum plastic er så? smiley .. Hvor går det kabel fra og til?

• #7   21. sep 2014 Jeg var heldig med mit fandt fejl hurtig med den kabel. Og alt hvad jeg fik lavet var på højre side under handskerum og den plastik der kommer ned til paneler og tæppet skal af så kommer der kabler under der. Og der var min kabel brændt over så fik jeg skiftet den kabel og så virkede det. Har ikke kigget mere hvor kabler gå til da jeg fandt fejlen og alt virkede efter normalt.

• #8   27. jan 2015 Okay jeg må prøve rode lidt med det , skal nemlig snart til syn med den smiley .. Syns nemlig jeg har prøvet at skifte relæ ud det hjalp ingen ting smiley

Kommentér på:
passat 3bg automatisk kørelys relæ

Annonce