{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.031 visninger | Oprettet:

Køb af bil i tyskland.. {{forumTopicSubject}}

Som overskriften siger handler dette om køb af bil i tyskland/udland..

Min bror har fået kontakt med en ejer af en volvo s80 2.9 T6 gennem autoscout.. Men handlen er næsten gået i orden, dog skal det foregå gennem et andet firma, nemlig
www.autoscout-cars-vehicles.com

Først skal halvdelen af beløbet overføres, hvorefter bilen bliver sendt herop og den kan prøve køres i 10 dage. Hvis man er tilfreds skal resten af beløbet overføres.. Er man derimod ikke tilfreds refunderes pengene og ejeren betaler fragt..

Nogen der kender til denne form for handel? Er det sikkert nok..

Nogen der har nogle forslag til hvordan man ikke bliver røvrendt..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af bil i tyskland..
  • #1   22. jun 2005 3. gang er løkkens gang?

  • #2   22. jun 2005 jeg har lig købt en bil i tyskland der er en BMW 223i limousine og den her en v6 moto og 170 HK til 4,980 EUR der er bille

  • #3   22. jun 2005 jeg skulle harft en BMW 316i men den hvad solt jeg vig også heller har den her

  • #4   22. jun 2005 Ja 3. gang er da vidst lykkens gang.. undskyld hvis i har kigget de andre forgæves.. my bad..

    Kan det anbefales den måde handlen kommer til at foregå på?


  • #5   22. jun 2005 Jamen det er sådan at hende som har bilen er flyttet til england for at bo med hendes mand.. Den står i England uden plader på?
    Men har da også mine nervøse tanker, så villie lige hører hvad i råder os til at gøre..





  • #6   22. jun 2005 jeg ville ikke gøre det !

  • #7   23. jun 2005 Vi fik sendt et VIN nummer(regisreringsnr.) og tjekkede det på www.carfax.com.. den skulle være clean nok..

    Men det er jo bare et kæmpe dillemma..


  • #8   23. jun 2005 ifølge deres website har de eksisteret siden 1998, er det tilfældet ville jeg ikke være nervøs

  • #9   23. jun 2005 Mit råd er drop det...Det kan godt være at handlen er reel, men det lyder som en typisk svindel løsning. Og jeg kan garantere dig at svindlerne er blevet gode til at efterligne rigtige handler.

    Hvis jeg var dig ville jeg kontakte autoscout direkte, og sikre mig at de har det omtalte firma. Tidligere har jeg set lignende handler foreslået hvor det var mobile der skulle have en underafdeling, men mobile kendte ikke noget til det.

    Har du spurgt om du kan komme til England og se bilen først?


  • #10   23. jun 2005 Jeg har kun kigget ganske lidt på den website, og det der undre mig er at der ikke er noget telefonnr. eller firmaets Cvr nr.

    Men selve forslaget til handlen, ligner de mange fakes.
    1. Bilen står et andet sted end hvor ejeren er, og ejeren vil gerne være sikker på at man er seriøs ved at man overfører noget af beløbet...bla. bla. bla. I dette tilfælde er det at flytte over til manden, andre gange er det jobs de taler om - ofte et eller andet højt embede...
    2. Western Union betalinger...dette er også ganske godt brugt af svindlerne. Man kan ligeså godt smide penge ud af vinduet og håbe at der er en man kender der griber dem.
    3. Svindel på tværs af grænserne, ja det er jo perfekt for kriminelle, for det danske politi kan intet gøre, og man får ikke en skid ud af at anmelde en tysker/englænder.
    4. Sælger vil betale fragten....den har jeg ikke hørt fra andre end svindlere. Sælgeren skal jo virkelig være sikker på at bilen er i tiptip top stand, og at køberen virkelig ønsker denne bil.

    Det var lige lidt tanker herfra...ser frem til at høre resultatet.


Kommentér på:
Køb af bil i tyskland..

Annonce