{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Go cart..
  • #1   23. jun 2005 Da bedre med en Gixxacart smiley

• #2   23. jun 2005 hvad er det?

• #3   23. jun 2005 Jeg er fra midtjylland.. Må meget gerne være 100ccm hvert fald, omkring 20 hk vil jeg gerne ha.. hvilken maskine kører du på?

• #4   23. jun 2005 Gixxakart ? smiley det er en gocart som, de har lavet om så der er mc motor på (:

• #5   23. jun 2005 lyder vildt.. smiley

Det starter nok som en hyggelig lørdag tror jeg.. men vil self gerne kører mere seriøst hvis jeg har talent for det..

• #6   23. jun 2005 sygt.. så skal der sku mange sponsorer til.. hva så hvis det så er, mest for sjov.. hva ligger prisen så på?

• #7   23. jun 2005 ville nok blive imellem 2-5 gange om mdr vil jeg tro.. ved heller ikk hva go cart jeg skal kigge efter, har kigget på nogle fra dino

• #8   23. jun 2005 hvad er der galt med det? hvolken go-cart vil du anbefalde, såen indenfor rimelighedens grænser?

• #9   23. jun 2005 okai, må jeg finde ud af så.. men kunne sku være sjovt.. fedeste sport der findes, indenfor rimelighedens grænser

• #10   23. jun 2005 Sammy du snakker sku da som om du intet ved om det!!!! Hvad klasse kører du selv, og du er pro siger du. dem findes der ikke mange af i DK. S¨å er du vel tilknyttet et prof. team. Hvem er det?

Kasper: Du kan sagtens komme ud at køre for under 10 K. Du siger du er fra Midtjylland, der er der følgende baner: Grindsted, Ikast, Mou. Hvor er du fra?
    Det er ikke noget problem at komme ud at køre for små penge, og brugt t.er længe fint, det starter alle med, ville sku være altterligt at bruge 40-50 K og så finde ud af at man ikke gider alligevel!
    Du kan starte i f.eks national A, det er en af DK's største klasser, og kan gøre for forholdvis billige penge, prisen afhænger af hvor meget man vil køre. EN nat A motor skal renoveres for ihvertfald 10 time ca! Så er der noget kæde, tandhjul, og benzin/olie. Den klasse ville være god at starte i, og evt. køre resten af sæsonen ud i den. Er det noget der fanger dig, så kan du henover vinteren evt. investere i en anden kart, f.eks en Futura. Det er en økonomi klasse, hvor den størte udgift er dækkende, men motoren kan stortset køre en hel sæson uden at skulle renoveres.

Skal det være det aller billigste så skal du have en Formel Yamaha, det kan ikke gøres billigere end den klasse!

Har du flere spøgsmål så spørg endelig. Jeg har selv været tidligere topkørere, bl.a. tidligere Jydsk fynsk mester, 2'er til DM, 2 plads til JM/FM. Været mekaniker for flere af DK's topkører i udlandet, f.eks i Italien, Portugal, Tyskland, Belgien m.fl. Og, tilknyttet vitesse kartracing!

• #11   23. jun 2005 Godt svar. Hvad med at svare på hvad du bliver spurgt om?
    Hvor kører du henne, hvilken klasse, hvilket nummer f.eks.

• #12   23. jun 2005 Oki;)

Kommentér på:
Go cart..

Annonce