{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bøde? Klip eller ej
  • #1   20. apr 2009 FmL ^
    Ja vil det smiley

• #2   20. apr 2009 et gult lys svare til rødt lys ifølge reglerne smiley
    så ja

• #3   20. apr 2009 Grønt = Kør
    GUL = Ryd krydset/Stop ved stopstregen hvis du er før stregen og har mulighed for at stoppe...

RØD: STOP HELT OP....

• #4   20. apr 2009 Smart Ass : Jeg prøvede nemlig også at stoppe, men da de så stoppede mig, sagde de at jeg skiftede gear og gassede op. men jeg bremsede og gassede op igen for blev enig med mig selv om jeg ikke ku nå det. og jeg vidste de var lige bag mig, så ville sku da ikke køre over for gult hvis jeg ku nå at bremse smiley men spørgsmålet er så om jeg skal gå rettens vej hvis jeg får det klip?

• #5   20. apr 2009 Fuck da det om du får et klip, det er ikke værd at tage i retten for. Du vinder den alligevel ikke.

Smart Ass ~: Det er er ikke helt rigtigt..

Grønt = kør
    Gult = kør
    Rødt = kør, men kig dig for først smiley

• #6   20. apr 2009 Der står sku da i reglerne at det skal være rødt for at udløse et klip???

• #7   20. apr 2009 Du får et klip, hvis du:

* Overskrider hastighedsgrænsen med mere end 30 %
    * Kører med for kort afstand til forankørende
    * Kører ulovligt i nødsporet
    * Ikke spænder børn under 15 år fast efter reglerne
    * Kører over for rødt
    * Overtræder reglerne om vigepligt
    * Overtræder reglerne for overhaling og forbud mod overhaling
    * Overskrider spærrelinier ved overhaling
    * Øger hastigheden, når du bliver overhalet
    * Overhaler ved et fodgængerfelt
    * Kører mod færdselsretningen
    * Kører uforsvarlig slalom- og forbikørsel i tæt trafik
    * Ændrer færdselsretning og placering til fare/unødig ulempe for andre trafikanter
    * Kører venstre om helleanlæg
    * Kører om kap eller væddeløbskørsel på vej
    * Kører over jernbanespor, hvis der er givet signal til standsning
    * Kører ulovligt med børn under 15 år på motorcykel

Kun de forseelser, der er nævnt her, udløser et klip.

• #8   20. apr 2009 fml: skidt med det klip, du taber i retten hvis du går i retten.
    jeg fik mit første klip som 18 årig, så jeg har skullet holde mig på måtten de sidste 3 år. sån er livet bare smiley så må man køre lidt roligere smiley

• #9   20. apr 2009 hehe, vildt nok det kun gir et klip og ikke en frakendelse

"* Kører venstre om helleanlæg"

• #10   20. apr 2009 Du skal bare klage. De må ikke give dig et klip for det.

• #11   20. apr 2009 fp G det er ikke korrekt vurdere politi at man kan stoppe inden kryds, når der gult, så må man ikke køre over, gør man det er det lig med at køre over for rødt

• #12   20. apr 2009 Man skal stoppe for gult med mindre der er risiko for at noget rammer op i dig bagfra . fik jeg hvert fald af vide til de kedelige kører timer smiley

• #13   20. apr 2009 ja goddaw, bare klag og du vinder den...

hvis du gider at bruge din tid på det kan du prøve at klage, men jeg har endnu ikke hørt om nogen som har klaret frisag mod en panser.. men det kommer jeg vel til om lidt, når en masse kommer med eksempler smiley

Æd klippet, og vær glad for at du stadig har 2 endnu

• #14   20. apr 2009 jeg har lige fået tiltale frafald. Så hvis man har ret skal man tage kampen op.

• #15   20. apr 2009 Hvor står det Nicolai Z?

• #16   20. apr 2009 tja faktisk må jeg nok tage min udtalese i mig igen, da det lader til jeg ikke har fået helt korrekt oplysninger fra min kørelære, anyhow politi har så vurderet der har været rødt i det du har passeret stoplinjen

http://nyhederne-dyn.tv2.dk/krimi/brevkasse/article.php/id-20476591.html

det er den artikel jeg lige læste der har givet mig andre tanker, dog skal man stadig prøve at stoppe for gult

• #17   20. apr 2009 Hvem for så skylden hvis jeg holder og skal dreje og så bliver der gult og jeg begynder at kører men bliver smadret ind i siden på fordi der *Kun* var gult ?

Har sikkert læst forkert smiley

• #18   20. apr 2009 Og idet der på bøden står 1000kr ingen klip betyder det at de har vurderet det til gult. Og siden prøvet og ændre tingene. Klag klag klag. Det kan godt betale sig i det her tilfælde. Ellers så nægt og gå i retten med den.

• #19   20. apr 2009 Så får du skylden fordi du er kørt over for gult.

• #20   20. apr 2009 FPG Hov Hov smiley Jeg holder allerede i krydset (:
    Den anden er ikke kommet ind i det endnu.

• #21   20. apr 2009 Daniel N så har du brudt loven for du må kun begive dig ud i et kryds hvis du kan nå over uden at genere andre traffikanter, og ja du kan få en bøde for at holde i et kryds der skifter fra grøn til rød

• #22   20. apr 2009 Nicolai Z
    Okaiii hvordan kommer man så nogensinde til venstre smiley

• #23   20. apr 2009 daniel: du må jo ikke køre ud i et krys, med mindre du kan komme helt ud af det igen. . smiley

• #24   20. apr 2009 tja det jo derfor der gult et stykke tid så man kan nå det når de andre stopper op for gult, som man skal .... ved da godt der ca 1 milliard danskere ud af vores 5,3 mio. store befolkning som ikke stopper ved gult og slet ikke i myldre tid, men sådan er reglerne dog afligevel, men normalt er der jo en delay så der rødt fra alle retning og så kan de 2 biler som det typisk er godt nå væk uden at være til gene for andre trafikkanter, det når 3 og måske 4 bil osse køre med over der et problem, eller hvis man ligger sig i kø midt i krydset- Det ville sige køre med ud selv om der ikke er tegn til at være plads på den anden side. dette ses dog osse alt for tit

• #25   20. apr 2009 J
    Skal virkelig have min kører penge tilbage fra den bojser automat jeg har trukket det fra . smiley
    jeg troede man skulle trække ud i krydset og være klar til at dreje til venstre så snart der er fri bane . for i vores lille by har vi ikke de smarte der giver kun grønt lys for venstre sving smiley

• #26   20. apr 2009 fair nok.. reglerne er vist lidt forvirrende, for ved venstresving skal man køre ud.. der er jo nok plads til 2 - 3 biler i venstre bane ude i krydset, og de kan så køre over, når der bliver gult/rødt..
    igen der, gælder det de andre ikke må køre ud, for en venstrasvingende bil er væk. .

• #27   20. apr 2009 Nicolai Z
    det jo det jeg mener smiley
    dem der skal lige ud skal stoppe så snart der bliver gult og så ham/hende der har holdt og vente på der blev hul skal skynde sig over når der er gult, men hvad så hvis personen der skal lige ud rammer personen der svinger ?

Er det overhovedet til at fatte hvad jeg mener smiley

• #28   22. apr 2009 FP g.. ja men nu er han jo ikke uskyldig, jeg er sikker på han får intet ud af at tage den i retten.. Hvis ord vejer mest i retten? 2 pansere eller dig som selv mener du er en gaderacer med retten på din side..

Kommentér på:
Bøde? Klip eller ej

Annonce