{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.114 visninger | Oprettet:

Opfølgning på "lamborghini"-sagen {{forumTopicSubject}}

http://www.jv.dk/artikel/648118

Hvad siger i til det?

AT han er målt på strækningen, men ikke fanget, og at han så senere presenteres for en bøde?

Hvor mange orange Murcielagoer er der fx i landet?

Det er for mig fair han "nægter" og tager chancen på at gå fri for en for ham ubetydelig bøde, men tror i på det IKKE var ham, politiet havde målt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opfølgning på "lamborghini"-sagen
  • #1   21. apr 2009 ja men nu har han jo indrømmet smiley der er ved at være snak om han skal fratages kørekortet ubetinget istedet for

  • #2   21. apr 2009 men mon ikke de har haft en nummerplade på ham ?

  • #3   21. apr 2009 Hvis der ikke er beviser på at han var føren af bilen er det kun fair han slipper..

    der er også mange sager med politiets egen eftersøgning i egne rækker som aldrig bliver til noget fordi der ikke er beviser nok..

    så syntes kun det er fair. nu skete der heldigvis heller ikke nogle ulykke..


  • #4   21. apr 2009 Jo, men har han indrømmet? hvor læser du det henne?

    Der har været lidt rod i artiklerne nemlig, og nogle var ikke helt i tråd med sandheden så vidt jeg kunne se. - men så vidt vides har han da senest nægtet at det skulle have været ham

    Jeg synes personligt også man skal af med kørekortet, ubetinget, for en fartoverskridelse på så meget. Og inden nogen kalder mig "hellig" - som det er så moderne herinde, så jo, jeg kører selv for hurtigt indimellem. Men er i den heldige situation min toledo slet ikke kan køre 234, så den slags overskridelser bliver aldrig aktuelt for mig selv.


  • #5   21. apr 2009 Mr. Most Wanted - du har naturligvis en pointe der. Men det kan da ikke være svært at bevise manden er dukket op i den bil i esbjerg 10 minutter senere, der var jo ikke just mennesketomt i forretningen han skulle møde op i. Hvad vil han sige, han har lånt den ud til en person han ikke kender, som har kørt så hurtigt i den?

    Det holder jo ikke...


  • #6   21. apr 2009 De kan jo aldrig bevise det er ham hvis de har ik et billed eller noget....

  • #7   21. apr 2009 ja nu ka njeg da lige se at han nægter men der stod den dag han blev nappet i esbjerg

    at han havde ikke opdaget en cevil bil bag efter ham med blink
    så det var derfor han ikke var stoppet.


    det kan man da vist godt kalde en indrømmelse


  • #8   21. apr 2009 hvis de ikke har nogen beviser, så holder det da ingen steder.

  • #9   21. apr 2009 Casper H.. ja den er trikky..

    men jeg ville holde i min uskyld selv om jeg havde gjort det..
    politiet skal komme med beviser.. det med at presse folk til en forklaring er fuldstænigt forkert i mine øjne..


  • #10   21. apr 2009 fandt det lige Føreren, en 37-årig mand fra Fyn, har efterfølgende meddelt politiet, at han ikke var klar over, at der blev foretaget en hastighedsmåling på ham, da han på motorvejen ved Kolding overhalede en civil politibil.


    http://www.jv.dk/artikel/646779


  • Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

    Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.559
    #11   21. apr 2009 De kan vel ikke udstede en bøde, kun bygget på en måling af en orange specialbil?
    Helt klart skal vedkommende der har kørt så stærkt da have en bøde, men der skal være grundlag for det.

    Nu er det ikke sandsynligt at jeg får en farbøde i Mascotten, medmindre det er i 40km/t zone, men hvis nu en eller anden i samme område har en bil magen til, og bryder loven, og Politiet ser mig ved Brugsen, skal jeg så have bøden - bare fordi jeg har en bil magen til man ikke ser så tit?

    Nul putte!
    Hvis ikke de har nummerpladen, så kan de ikke gøre noget. Nægter simpelthen at tro, den vil holde i retten!

    Når det er sagt, så er det da sikkert ham de har fundet der har kørt så stærkt. Hvor mange orange Lamborghinier er der lige i det område? smiley


  • #12   21. apr 2009 det jo grinern q;

  • #13   21. apr 2009 Martin K. HØRT!

  • #14   21. apr 2009 men hvis de har lavet en måling burde nr pladen jo være på videoen

  • #15   21. apr 2009 Uanset hvad synes jeg det er latterligt at politikkerne nu mener at sådan noget skal dømmes som direkte mordforsøg, fordi han er i stand til at slå mennersker ihjel på den måde..

    Dvs. at det også er mordforsøg at gå med en kniv og ikke bare bessidelse af våben?

    Den holder ikke...


  • Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

    Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.559
    #16   21. apr 2009 Jack B

    De par artikler jeg har læst, står der intet om nummerplader. Men det er korrekt at det ikke er ens betydende med at de ikke har nummeret.

    Men man skal da være mere end almindelig dum at benægte at man har kørt så stærkt, hvis der både er måling OG nummerplade oplysninger på ens bil smiley


  • #17   21. apr 2009 Ville sq også ha nægtet det når de ikke kan bevise at det er ham som kørte der..

  • Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

    Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.559
    #18   21. apr 2009 Ice Fox

    Sådan kan man selvfølgelig også undslippe fra sit ansvar. Men man får så også en lille bøde for ikke at ville oplyse hvem der har lånt vogntøjet.


  • #19   21. apr 2009 5000 i bøde vis det er firma biler der ikke er styr på hvem der kører smiley
    Men jo også billigere end 10k + ny køreprøve.


  • #20   21. apr 2009 Vi har prøvet det et par gange da jeg kørte kurer chef fik en bøde på 5000 kr for ikke at holde log, til gengæld måtte maden bagrettet betale de penge, men han midstede ikke sit kort smiley

  • #21   21. apr 2009 Syntes det er fint at han spiller systemet ud. Hvis de har beviserne tager han nok også straffen - har de ikke, skal han naturligvis ikke straffes...

  • Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

    Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.559
    #22   21. apr 2009 Chris H

    Egentligt er det jo bedøvene ligemeget om den så kan bremse fra 300 til 0 på en meter, andre trafikanter risikerer at komme alvorligt i vejen når han kommer susende med op til det dobbelte af tilladt hastighed.

    Fejlagtigt medregner fartbisser ikke andre trafikanter som en farlig faktor. De ser kun på deres egne (oftest overdrevne) evner og deres egen bils formåen.
    De glemmer lige at vedkommende der trækker ud for at overhale en lastbil, ikke nødvendigvis indregner i overhalingen, at der kommer et fartmissil med lynets hastighed bagfra.
    Kigger man i bakspejlet er den hurtige bil langt væk, 3 sekunder senere er den meget tæt på...

    Men selvfølgelig skal beviserne være iorden, ellers er vores rets-sikkerhed jo i fare.

    Men der er nok stadig ingen tvivl om hvis bil det er, Politiet har målt til 234km/t. Spørgsmålet er nok bare om de har alle de rigtige optagelser, målinger og indrømmelser til at bevise HVEM der har kør den smiley


  • #23   23. apr 2009 Martin K

    De kan jo ikke engang bevise at det var DEN bil der kørte 234 km/t.. Det var så´n en model, men de nåede jo ikke at få nummerpladen..
    På den måde kan de ikke give ham en bøde for noget som helst..


  • #24   23. apr 2009 Casper H

    Der er sku en der har en der har præcis samme bil som bor lige i nærheden af mig, og han køre sku til den det er helt sikkert!


  • #25   23. apr 2009 Jack B..

    Det med prøvepladerne stod ikke i den artikel da jeg læste det første gang på EB.. Men de skal stadig fange ham i gerningsøjeblikket for at de kan gøre ret meget..


  • #26   29. apr 2009 for 14 dage siden holt den selv samme bil på motovejen melle odense v og sv med en panser bag sig.... så han har vist svært ved at holde den nede på den tiladte hastighed

  • #27   4. maj 2009 Thomas & Katja .

    Tror jeg sq egentligt alle ville ha med så´n en bil.. smiley


Kommentér på:
Opfølgning på "lamborghini"-sagen

Annonce