{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bilkøb..? seat chevrolet mitsubishi...
  • #1   21. apr 2009 seat ibiza

• #2   21. apr 2009 Ibiza for design og kvalitetsfornemmelse.
    Colt for økonomi og udstyr.

• #3   21. apr 2009 helt klart seat ibiza smiley

• #4   21. apr 2009 Jeg er glad for min Aveo smiley

• #5   21. apr 2009 hvis du skal ha chevrolet så ville jeg gå et tak op.. mener den hedder lancia... den har jeg hørt rimelig godt om....

og så meget mere er det heller ikke..

ellers så ville jeg sige Ibiza.... for udseende og lign.... og Colt for økonomi..

• #6   21. apr 2009 ville holde mig fra både mitsubishi og chevrolet !

• #7   21. apr 2009 seat ibiza - ville jeg klart vælge. VW-motor og et ganske pænt design.

Chevrolet Aveo -Har hørt at interiøret skulle være noget billigt plastik-lort at se på. Undskyld mit franske. Dog har jeg ikke kørt bilen så jeg kan kun sige hvad jeg har hørt.

Mitsubishi Colt - god økonomisk bil. Godt med plads trods størrelsen. Dyr i reservedele.

Renault Clio - kører godt. Er bare ikke tilhænger af Renault generelt.

Synes du skal prøve at køre dem alle inden du bestemmer dig. I sidste ende er det jo dig selv der skal køre i den til hverdag.

Johan B>> Den hedder Lancetti smiley

• #8   21. apr 2009 vil nok gi Menace lidt ret her! - Chevrolet er ved mange forhandlere ikke i salg længere da kvaliteten stadig er lav (daewoo kvalitet/koreansk) de er simpelthen for billigt lavet på mange områder - det betyder ikke at de er dårlige biler men de holder nok ikke så godt som en gammel toyota/mazda/honda osv.

mitsubishi laver gode biler men vil til gengæld også have mange penge for deres reservedele. (Reservedele er sindsyg dyre) !

obs. det er ikke bare lort jeg lukker ud - min fatter har arbejdet med mitsubishi i 15 år. samt arbejdet med chevrolet (Daewoo) i 1 år. !

• #9   21. apr 2009 EQ-Photo: Du har fuldstændig ret. Jeg arbejder hos en bilforhandler og kommer der en kunde ind med en Chevrolet, skal de forberede sig på en chock.. Der er intet marked for dem, så brugtpriser falder usandsynligt hurtigt.. Den eneste grund til folk køber dem fra ny er den billige pris samt pga forsikringen.

Af dem du har nævnt der ville jeg vælge mellem Seat og Colt'en. De er af bedste kvalitet samt de er til at sælge igen bagefter uden et alt for stort tab.

• #10   21. apr 2009 Ibiza havde jeg valgt

Kommentér på:
bilkøb..? seat chevrolet mitsubishi...

Annonce