{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.734 visninger | Oprettet:

Ang. slipol ?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har brug for noget hjælp ang. en meget træls ridse som jeg har fået for langtid siden, det er en ridse som kun lige har taget det øverste af lakken.

Jeg har så dækket den flot til med en original lakstift, fra fiat af, så farven passer.

Men nu kommer så det næste, for jeghar hørt man skal bruge slipol for at få det til og se godt ud.

Men hvor meget og hvor langtid skal man polere med det der slipol ?

Og skal man give bilen noget alm autovoks lige bagefter eller skal man vente til dagen efter eller ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang. slipol ??
  • #1   23. apr 2009 du poler bare til det er væk, det er svært at sige hvor lang tid da det afhænger af ridsen.. men se evt. min g2'er den hva heller ik pæn før den fik en omgang med slipol... men pas på du ik pudser for meget =)

• #2   23. apr 2009 Lad det tørre til dagen efter, slib forsigtigt med vandslibepapir korn ca 2000, slib med slipol, slip med lakrenser og slut med voks eller lakforsegler. Vandslibepapir kan købes hos Flügger eller hos anden farvehandler, evt hos en autolakerer for 20 kr til kaffekassen. Resultatet bliver forbløffende godt på denne måde.

Kommentér på:
Ang. slipol ??

Annonce