{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad koster det at sælge sin bil ved K
  • #1   24. apr 2009 Kender ikke prisen men det er nok et % beløb af bilens værdi. og salgspris.

Men det kan da aldrig svare sig.

• #2   24. apr 2009 ring nu bare til dem og hør af.

spurgte engang på min daværende lupo som skulle stå til omkring 100k, og det skulle de have 1500-200 for at sælge.

• Rikke N
    Rikke N Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 29 Svar: 52
    #3   24. apr 2009 Nej nemlig:) Men jeg er ved at købe en bil som står der men har så fundet ham der har den til salg og han vil ikke handle hvis jeg køber den der, så han vil tage den hjælp så var han med på at snakke pris:) Men han kommer da til at give et afslag hehe:)) Den står til 100.000 kr

• #4   24. apr 2009 Så hellere skyde salgsprisen i skamsænk og få den profileret så mange steder som muligt.
    Dvs BGs marked, bilbasen, gul og gratis, DBA, bilzonen osv. Og så skidt pyt med at den det koster lidt at oprette annonce.
    Men ellers ring til dem og hør. www.kautok.dk
    Så kan du sætte bilen til salg 3000 kr over det du skulle slippe hos dem, og du har stadig tjent på det og bilen skal nok forsvinde hurtigt.:-)

• Rikke N
    Rikke N Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 29 Svar: 52
    #5   24. apr 2009 HEhe nu er det sårn jeg ikk skal have en bil til salg der oppe, men jeg er ved at købe en.. Meen har så fundet ham der har bilen til salg som privat.. Han vil ikke forhandle pris hvis jeg købte den der oppe for så skulle han nemlig betale et hvis beløb for at de solgte den.. Han tager bilen hjem og så kan vi snakke pris.. Men han må da give afslag for det de ville have haft for det, ville jeg mene

• Lasse R
    Lasse R Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 171
    #6   24. apr 2009 selvfølgelig skal den da ned i pris, ellers kan du lige så godt gå til KautoK og købe den der - så får du vel også noget garanti?

Kommentér på:
Hvad koster det at sælge sin bil ved K

Annonce