{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.733 visninger | Oprettet:

montering af spacer {{forumTopicSubject}}

Hey

Jeg kunne godt tænke mig et sæt spacere bagpå, noget i stil med 15-20 mm i hver side så fælgene kommer ud itl kanten. Men skal jeg skifte alle boltene til længere bolte? jeg har låsebolte på nu, altså en pr hjul, men vil fælgene sidde ordenlgit fast hvis jeg eks købte 4 nye lange bolte og så satte to i hver side, og så er der to korte bolte hvor den ene er en låsebolt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  montering af spacer
  • #1   26. apr 2009 ALLE bolte skal kunne nå.
    Når du har fundet ud af hvad spacer-tykkelse du vil ha' køber du nogen bolte der er det længere en dem du har nu, så kan du sætte en lås udenpå bolten.

• #2   27. apr 2009 hvorn kan man få den tanke, at kun sætte 2 på...????? hmm.... hjul, bremser og lys er det der redder dit liv.. så det skal altid være 112% i orden

• #3   27. apr 2009 okay så jeg kan altså ikke bruge mine nuværende låse bolte ?
    men hvis jeg så sætter en lås på bagpå så jeg jeg 2 slags låse bolte, en slags foran og en anden bagpå og det var jo det jeg ville undgå

• #4   27. apr 2009 men altså hvis jeg tager fælgen af og sætter boltene gennem fælgen så stikker de jo ca 20 mm ud, og hvis jeg så satte en 15 mm spacer på, så ville de korte bolte også kunne nå. ville man så ikek kunne sætte en 15 mm spacer på i hvert side og så købe 2 nye lange bolte. så vil alle 4 bolte nå, men de to af boltene, inkl låsebolten, vil måske kun skrue 5 mm ind i tromlen, og de to lange bolte vil skrue 20 ind i tromlen?

• #5   27. apr 2009 De skal kunne nå meget mere end 5mm. det andet der er fuldstændigt sindsygt.
    Du skifter alle hjulbolte ud, eller du lader helt være med det pjat.

Du kan købe nogen låsehætter til at sætte udenpå bolten, når den er spændt fast.

• #6   27. apr 2009 okay så må jeg jo ud og finde nye bolte smiley men hvad er det for nogle låsehætter sku snakker om?

Kommentér på:
montering af spacer

Annonce