{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
680 visninger | Oprettet:

Hjælp. : Astra f, Corsa b, Vento??? {{forumTopicSubject}}

Hey..

Jeg bliver snart 17 og skal have en bil (håber jeg :D...)
Men står i et problem, ved ikke hvilken af de tre det skal være Astra f, Corsa b, Vento.. :*( Hvilken synes i der passer bedst til den første bil og hvilken er billigst og kører i for en 18 årig dreng ? Håber i kan hjælpe.. :D...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp. : Astra f, Corsa b, Vento???
  • #1   28. jun 2005 Skal lige sige at jeg måske kan få min mors Astra smiley men ikke sikkert.. smiley

  • #2   28. jun 2005 synz ski det er nogle meget rare biler og kommer jo helt an på personen. hvis den er i ok stand den du får fat i kan den holde og er billig at reperere på...men er det noget rusten lort (som opel desværre kan være) skal man være varsom..kan rende op...men kommer jo oz an på hvor nye modeller man får fat i.
    men ta da en opel...og så kom til opeltræf på fyn næste år smiley


  • #3   28. jun 2005 the ch@mp | : Sorry jeg spurgte bare ikk.

  • #4   28. jun 2005 NATASJA- FANZYCARS.DK M : Mange tak for svaret..

    Jeg søger os en bil der kan være plads til et anlæg i smiley



  • #5   28. jun 2005 i forhold til hvor meget du skal bøde i forsikring, vil jeg mene at flg. skal udelukkes:

    vento 1,8
    corsa 1,4 sport
    astra GSi

    de er dyre i forsikring for en begynder...

    corsaen er mit bedste bud... (forsikringen er overkommelig - hvis den ikk er for hidsig)



  • #6   28. jun 2005 Dennis K : Hvad vil du sige at en 1400 sport koster i forsikring ?

  • #7   28. jun 2005 the ch@mp | : Tak.

    Jeg har hørt at man kan lave lidt fusk med forsikring så den kommer til at står i min mors navn og jeg skal bare stå som bruger er det rigtig ?


  • #8   28. jun 2005 Champen har ret...

  • #9   28. jun 2005 Jens- du kan få plads til anlæg i alle biler...
    prøv at lur nogle af billederne fra opel træf ..
    selv den mindste dyt kom der masser lyd ud af gg
    ej tror sku det med bil valg kan være sygt svært....men har selv erfaret med min at det rust er noget møj.
    men man skal vel bare have så ny en bil at den er helgalvaniseret? så holder de vel længere ik? men et er jo smags sag, men jah tjek det ud med forsikringer hvis du vil have i eget navn, min egen blev li en tand dyre bare fordi motoren var en 1,6...øv...


  • #10   28. jun 2005 Jens... ja det kan du godt lave så du står som bruger, men prisen er den samme.. er du uheldig og uheldet er ude,, kan du risikere du mister alle dine penge pga forsikringssvindel.... så lad være

    karsten


  • #11   28. jun 2005 Heh.
    Jeg havde taget Astraen.. havde samme valg dengang da jeg skulle ud og ha' bil.
    Ærger mig lidt over at jeg ikke overtog de gamles Astra, da jeg går og ønsker mig en i dag.
    Men købte mig en Skoda Felicia, da jeg kan havde den i mit eget navn for 3500kr om året, derved får jeg ancilitet osv.. Og det er sq en dejlig bil.. bare svær at style på nogen måde.. der kan kun lige være 16'' under, og tror den kommer til at gå på med min 60-40 undervogn.. smiley


  • #12   28. jun 2005 AND E : Okay.. hehe.. ja håber jeg kan få min mor overtalt.. smiley

  • #13   28. jun 2005 Og Karsten K : Mange tak, det var da godt jeg fik det at vide smiley

  • Jonas P
    Jonas P Tilmeldt:
    sep 2003

    Følger: 2 Biler: 2 Svar: 138
    #14   28. jun 2005 ville klart vælge ventoen, der er masser af plads til både anlæg og til passagere og øller. En fin bil som også kører godt.

  • #15   28. jun 2005 astra f sys jeg du skal vælge og alle biler ruster hvis man ikke passer på det så det

  • #17   28. jun 2005 Nu er jeg selv opel kører, og derfor falder det mig meget naturligt at det skulle være sådan en.
    Ventoen er en fin slæde, men med super kedelig interiør og kører de ikke næsten allesammen med de der 90 hk 1.8'ere? Kedelig motor, men måske meget godt til en 18 årig.

    Jeg har selv en astra F jeg er mægtig glad for, og tilmed en GSI. Corsaen synes jeg er for lille - det er sådan en frueracer...

    Min GSI koster ikke ekstra i forsikring fordi det "kun" er en 2.0 8v - 115 hk. Men hold dig fra GSI 16v med 150 hk. 150 hk - forsikring og 18 år passer ikke godt sammen.

    Men hvis du er interesseret i noget astra kan du altid tage et kik på min, den er billig og har tilpas motor og masser af udstyr smiley

    http://www.bilgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=15315


  • #18   28. jun 2005 Hvor meget har du egentlig tænkt dig at ofre? Du kan få alle biler fra meget billig (og rusten smiley ) til dyr og gejlet...

  • Jørgen Ø
    Jørgen Ø Tilmeldt:
    jul 2003

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 76
    #19   28. jun 2005 jeg hopper også på astra f vognen, jeg havde sådan en som min første bil, det var en 1.6 SI med 100 HK, ganske fin bil at starte med, og det der med at de ruster er stærkt overvuderet, min var over 10 år gammel da jeg solgte den, og der var ikke skyggen af rust i, det hele kommer an på hvor godt man passer på sin bil.

  • #20   28. jun 2005 Peter :Hvor meget koster din astra i forsikring i året ca.. ?

  • #21   28. jun 2005 Jeg giver ca. 7500 for ansvar, og jeg er 22... Men det er også fordi jeg ikke bor hjemme, og ellers ville det være lækkert at forsikre den gennem sine forældre smiley

    Den koster ca. det halve af en astra GSI 16v med 150 heste, så der er en del og spare, og den rykker sgu ok...


Kommentér på:
Hjælp. : Astra f, Corsa b, Vento???

Annonce