497 visninger
|
Oprettet:
Erfaringer med Nissan Sunny '92 {{forumTopicSubject}}
Har kig på en Nissan Sunny fra 92. 1.6 16v twincam.
Lad mig høre jeres erfaringer med denne bil.
På forhånd tak
apr 2003
Følger: 55 Følgere: 58 Biler: 7 Emner: 50 Svar: 3.308
gætter det er en sr model eller en 5 dørs sedan du kigger på?
jeg har selv en sunny jeg har haft i 4 år (tjek min profil) jeg kører med lillebroderen 1.4 motoren i. men er faktisk samme motor min er bare ikke boret lige så meget op. men kan kun sige at de er een sygt holdbar motor. du kan vitterligt ikke ødelægge den. den kan klare tæv i en grad man tror der er løgn. har hørt om folk der har kørt 300.000 km i dem uden at skifte olie særlig tit og de kørte sku bare
du skal dog være obs på rust. du vil uden tvivl finde rust følgene steder:
skærmkanterne, under bagklappen mellem kofanger og gummiliste, neders på bagklappen og neders i dørene. herudover skal du have beklædningen af i bagagerummet og tjekket tårnene.
rust er det der dræber de modeller desværre. men er man over det så kan man sagtens holde det nede. min bil er fra 94 og jeg har 7-9-13 kunne holde ald rust væk så det kun var små bobler jeg lavede.
men mekanisk er de super gode. dog skal du tjekke tomgangen da du har kaburator versionen. der kan gå nogen vakuum slanger en gang i mellem som giver lidt motorproblemer. var jeg dig ville jeg se på en model efter 93 med ga16de motoren. den med multipoint indsprøjtning. her er filterkassen firkantet mod rund på den du kigger på
men har du sprøgsmål så er du velkommen til at skrive til mig
jan 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 1 Emner: 112 Svar: 1.017
Jeg må hellere tage ud og kigge på den. Skriver muligvis igen.
Mvh
apr 2003
Følger: 55 Følgere: 58 Biler: 7 Emner: 50 Svar: 3.308
kan se du er fra nordsjælland. har du en annonce man kan se på den? kender måske bilen.. man ved jo aldrig .)
Erfaringer med Nissan Sunny '92