783 visninger
|
Oprettet:
Kender nogen Reservedele til DAF 400? {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg er igang med at renovere min DAF 400 og det er ret så sjælden bil efterhånden også ret så dyr at købe dele til, så det jeg leder efter er en nørd et sted derude som ligge inde med DAF/LDV 400 reservedele og brugte stumper.. For de findes derude et sted..
Så hvis du kender nogen som kender nogen der måske har en DAF/LDV 400, jamen så skriv.. Den er oprettet under annoncer på min profil, hvis du ikke kender modellen.. Ret så grim, men med masser af charme og en god arbejdshest..
jan 2005
Følger: 23 Følgere: 25 Biler: 7 Emner: 87 Svar: 223
jun 2008
Følger: 65 Følgere: 64 Biler: 1 Emner: 48 Svar: 126
morten
jan 2005
maj 2006
Følger: 9 Følgere: 14 Biler: 8 Emner: 12 Svar: 108
Hehe...Det er min gamle værksteds servicebil, fantastisk køretøj!!
Bilen har tilhørt "Park&Vej, Greve" om som sagt været tilknyttet værkstedet, hvor jeg stadig selv er.
Ang. Reserve dele, ja det er ikke helt nemt at skaffe stumper til de rigtige priser, men jeg fandt frem til en forhandler ( lastbil? ) i Jylland, tror jeg nok... Jeg kan lige prøve at se om jeg stadig har oplysningerne på arbejde. Hvis du skriver dit telefon nr, eller e-mail i en PM til mig, så skal jeg nok kontakte dig hvis jeg finder noget...
Mmmm...Daffy...
Mvh. Jesper.
okt 2007
Følgere: 79 Biler: 17 Emner: 185 Svar: 15.201
tror det er dem der gør mest i brugte dele, samt nye dele til lastbiler og div. andre ældre biler... ring til dem og spørg de har et kæmpe ophug..
ellers prøv her : http://www.uhrenholt-lastvognsreservedele.dk/index-filer/page0008.htm
okt 2007
Følgere: 79 Biler: 17 Emner: 185 Svar: 15.201
jan 2005
Hold da op. Dejligt at høre fra tideligere ejer.. Købte den af en mand midt 30 som har haft den stående i lang tid.. Men der står på km-tællerren at den kun lige har rundet 100000km og det tror jeg ikke en autotransporter i den alder har holdt sig under.. Den må da have kørt meget med jer?
Og yes, der står stadigvæk Daffy på fronten.. Den er sku meget sjov..
B4NDIT:
Jamen jeg vil da ringe eller skrive en forspørgsel til dem.. Og mange tak..
maj 2006
Følger: 9 Følgere: 14 Biler: 8 Emner: 12 Svar: 108
I mange år blev den kun brugt ca 4 dage om året, kun til at køre større græsslå maskiner frem og tilbage mellem en lade 5km fra arbejde, hvor maskinerne blev vinteropbevaret.
Den har også i nok 4 år kørt som "distrikts bil" der kørte den ud med en stor græsslå maskine, og stod parkeret mens der blev slået græs.
Den har måske kørt 10-20 km pr. dag.
Jeg kan ikke helt huske om P&V var 1. ejer af den, eller om vi købte den brugt med 35.000km på tælleren, jeg roder den måske sammen med en anden gammel øjebæ..!
Kender nogen Reservedele til DAF 400?