{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
332 visninger | Oprettet:

undervogn til vectra a {{forumTopicSubject}}

kigger lidt inde på nvautodele og tænkte jeg nok snart må få bilen gjort cruise klar.. men er bare bange for at bestille en undervogn, også når mine fælge kommer på, at den bare bundskraber mine inderskærme + skærme, kan jo altid tage mine inderskærme ud i nødstilfælde.. men det drejer sig om 9x16" .. også om en 40/40 ville være kedelig og om en 60/40 ville være for meget?

og til noget andet, tror i at 225 40 dæk ville kunne være i bagskærmene?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  undervogn til vectra a
  • #1   6. maj 2009 ved at min vectra er sænket 60/60 med 205-40-17 og jeg har absolut ingen prob, meen det afhænger også af et målet på fælgene, meen skal ihvertfald ikke have breder eller højer dæk på for s¨å skal jeg til aat sloges med både inderskærme og fjedreskålk smiley håber du kunne bruge det til noget

• -Sørensen-
    -Sørensen- Tilmeldt:
    feb 2006

Følgere: 57 Svar: 902
    #2   6. maj 2009 Der burde nok kunne gå med 60/40mm.. men det kommer an på dine fælges ET-mål jo.. 225/40 dæk ved jeg sgu ikke helt med, hvorfor netop den profil?

Jeg har 8x17" for med 205/40-17 og 9x17" bag med 215/40-17.. jeg har så rullet mine skærme både for og bag samt trukket skærmene cirka 1cm for de kunne være foran pga jeg kører med ET30 for og ET40 bag, min er så osse sænket 60/60mm..

• #3   6. maj 2009 kan sq ikke lige huske et på de fælge.. men vil have 215 40 i for, og 225 i bag..

men tro jeg vil låne nogle dæk på arbejde og prøve mig frem..

hvordan har du duvidet dine bagskærme? bare svejst dem ??

• -Sørensen-
    -Sørensen- Tilmeldt:
    feb 2006

Følgere: 57 Svar: 902
    #4   7. maj 2009 Jeg har købt en skærmruller, så gik bare i gang med at rulle kanterne.. satme et smart lille værktøj.. har set de kan fåes her i marked til 13-1400kr for en kopi at den originale..

• #5   9. maj 2009 men du kan jo kun rulle skærmene i bag?

Kommentér på:
undervogn til vectra a

Annonce