{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med Thansen Univ bagpot
  • #1   7. maj 2009 Havde engang en på en lille fiat jeg havde! Nu har Tante hansen j en del forskellige udstødninger, de er såmænd ok til prisen, men heller ikke mere! Det er en typisk billig brummepotte de sælger og ja, der kan være nogen tilpasning, som med alt andet universialtudstyr! De sælger dog vist også nogle overgangstykker! Men du slipper nok ikke for lidt svejsning! Og sidst men ikke mindst, du kommer nok aldrig gennem syn med skidtet på! :0)

• #2   7. maj 2009 Flere bud:)

• #3   7. maj 2009 hvad så med det Remus universal de har ? Larmer det ligeså meget?

• #4   7. maj 2009 nej det de billige til 498

• #5   7. maj 2009 Jeg havde den model der hedder "bazooka" på min gamle sierra 2,0i dohc,
    Der var meget tilpasning da potten havde 3" tilslutning og bilen var med 2" rør,
    Jeg købte noget flexrør, clamps, 1m 2"rør, og 2 2" samlemuffer.
    Først fandt jeg ud af hvor hvor og hvordan potten skulle vende, bukkede et stykke 5x12mm jern og svejsede på, så det passede i gummiophænget.
    Jeg bankede tilslutningsenden på potten så 2"-røret passede i (meget skrå), så skar jeg et stykke af 2"-røret begge ender skrå, og så skar jeg en masse korte skrå stykker af samme rør, herefter svejsede jeg dem sammen til et mellemstykke, og så satte jeg det på.

Kommentér på:
Erfaringer med Thansen Univ bagpot

Annonce