{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DAF Forsikring
  • #1   8. maj 2009 Har en del dårlige, men de er nu de billigste.. De er ikke til at få fat på selvom de lover at ringe igen.

De har sku lavet en del fejl efterhånden.

• #2   8. maj 2009 de er ikke nemme at komme i kontakt med,men bare du får en billig forsikring og man skulle jo helst ikke få brug for den

• #3   8. maj 2009 Prøv alm. brand..
    Jeg giver 6200,- samlet for begge mine biler, (astra og vectra) dog kun ansvar..

• #4   8. maj 2009 Fik et lille problem med at de havde selv opsagt min forsikring ved en fejl. Har jeg ikke oplevet ved andre forsikringselskaber smiley Men ellers skal man påregne ventetid når man vil i kontakt med dem. Ellers er det jo nogle fine priser de har på forsikringer.

• #5   8. maj 2009 Holder de priser, som man kan beregne på deres hjemmeside i praksis?

• #6   8. maj 2009 Jeg har endnu ikke haft problemer, men har så heller ikke haft behov for at skulle igennem en længere køre med dem.

Synes jeg har haft fin adgang til at komme i kontakt med dem, og har været fint tilfreds med servicen.

• #7   8. maj 2009 Flere af mine kammerater har haft store problemer med dem.. Tag hellere fair - de er også ret prisdygtige.. Ellers så nap Respekt For Fart kursus, og få mange procent hos en af DK's bedste forsikringer - Alka.. smiley

• #8   8. maj 2009 jeg har daf fik vide det skulle koster 12000kr men de gav mig et tilbudt på 8000kr og jeg har ikke haft pobs endnu

• #9   8. maj 2009 De har ABSOLUT ikke styr på NOGET som helst.
    Jeg har selv ETU/DAF, men der gik 3 måneder og over 5 opkald til dem, fra jeg havde meldt mig ind, og til jeg modtog mine forsikringspapirer.
    Udover det ANER de ikke noget som helst når man ringer derind, og ETU henviser til et DAF nr, og DAF til ETU.
    Så det er billigt, men godt nok discount på alle måder.

Har ikke haft en sag hos dem endnu, så ved ikke hvordan jeg står hvis uheldet skulle være ude...

• #10   8. maj 2009 præcis samme jeg havde. Skiftede i sep. sidste år. fik dem til at opsige min forsikring hos min gamle selskab, fik bekræftelse fra mit gamle selskab at den var opsagt pr.31-8-09.

Modtog intet fra ETU, hverken regning eller police. Rykkede så for det, fik min regning fik den betalt. 14 dage efter modtog jeg så et brev istedet hvor der stod at jeg havde til en hvis dato med at betale ellers ville min forsikring blive annulleret. Efter lidt telefonsamtale og sådan fik jeg så at vide at min bil var oprettet 2 gange. Og hun så ville sørge for at den ene ville blive slettet.
    Det ville så vise sig at den der blev opsagt var den forsikring jeg havde betalt, og ikke den som der rent faktisk skulle annulleres.
    Det resulterede så i en check i påsken hvor jeg fik en check fra dem med mit tilgodehavende hvori der stod at bilen var afmeldt. Så på igen, ringede ind og spurgte hvad der sådan rent faktisk skete derinde, og der kom selvfølgelig en undskyldning og min forsikring nok skulle oprettes igen.

Og jeg skulle beholde den check jeg havde fået på 3832 kr, og der ville komme en ny regning for at etablere forsikringen igen på præcis samme beløb. Gik så en lille uge, og ganske rigtigt en ny regning, men satme på lidt over 4000 kr. smiley

Kommentér på:
DAF Forsikring

Annonce