{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.044 visninger | Oprettet:

Overgang - Gammel og ny lak.... {{forumTopicSubject}}

Hej Alle...

Jeg har været ved at lave rust i mine skærmkanter, så nu magler jeg bare at give den det sidste maling, hvilket gøres med spray. Jeg vil gerne have englidende overgang mellem den gamle lak og så det jeg selv maler, men jeg ved ikke hvordan det er smartest? Er der nogel der kan give mig nogle gode råd?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Overgang - Gammel og ny lak....
  • #1   3. jul 2005 Knofedt, vandsliberpapir, polering og tålmodighed

• #2   3. jul 2005 Kan man på den måde "slibe" den kommende kant væk?

• #3   3. jul 2005 hvis du skal polere overgangen i lakken. skal du købe noget der hedder slipoline.

jeg brugte det efter jeg havde fået malet en bagskørm om. og overgangen skulle fjernes. man kan overhoved ik se eller mærke hvor den overgang er.
    det var så godt nok os autolakerede. men alligevel

• #4   3. jul 2005 OKay.... Jeg har noget andet end slipol - kan ikke huske vad det hedder, men jeg brugte det til at få det matte farve væk på bilen for nogle måneder siden... kunne være man skulle prøve med det...

• #5   3. jul 2005 En af mine venner malede hans scooter med spray og købte en poler-skive til boremaskine. Så kom han noget autosol på og polerede.. Man kunne ikke se det var lavet med spray.. Det blev pænt jævnt og blankt...

• #6   4. jul 2005 Hey, gutter.

Når man maler med metallak og derfor skal afslutte med klarlak, vil I så anbefale, at man polerer kanter (og sprøjtestøv), FØR klarlakken påføres?

Jeg sprøjtede selv en skærmkant for et par år siden, og det er som om, den farvede lak under klarlakken er mat. Den har ikke samme "dybde" som resten af bilen, når man kigger på den.

Er det p.g.a. manglende polering, eller hvad kan det ellers skyldes?

Kommentér på:
Overgang - Gammel og ny lak....

Annonce