{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.715 visninger | Oprettet:

Kørecomputer & Pris på bilen.. {{forumTopicSubject}}

KØRECOMPUTER!!!
nu er det sådanne at jeg ikke lige har en computertester.. og bilen er fra københavn. og jeg bor i esbjerg.. Det vil sige jeg ved ikke hvor jeg kan få den testet henne!!?

Men når man underskriver købs parpierene, og skriver km tal på og begge parter underskriver..
og man kommer hjem og finder ud af det ikke passe med kørecomputeren og km antal.. kan man ikke anmelde ham til politi så??
og få pengene tilbage så??

spørgsmål 2.. er prisen på denne bil retfærdig??
http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/privat/VW-Golf-2,8-3d.-V6-Highline-4M_ID466219.htm

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kørecomputer & Pris på bilen..
  • #1   17. maj 2009 Hvis du håndfast kan bevise at bilen har gået mere end det ejeren har oplyst på slutsedlen kan du få handlen retur.

Du skal dog have gode håndfaste beviser:

1. kørekomputer
    2. synsrapporter fra den tid ejeren har haft bilen, som understøtter at den har gået for meget.
    3. skønsmæssig slid rapport

• #2   17. maj 2009 Jesper s. nummer 2 bliver svær at skaffe, da bilen er impoteret.. men sys også Skønsmæssigt ser det ikke særlig slidt ud.. og kunne godt passe med antal km kørt..

Der er en lille bule/rids på venstra forhjuls skærm (ca 3*5 cm smiley og så er den ikke undervogns behandlet smiley
    Men eller fin stand..

Hvad sys i prisen skal ligge på?

• #3   17. maj 2009 Hvad med import papirene.. der plejer at stå km tal på de tyske TUV sider.. og hvad med service hæftet? er det stemplet samme sted eller flere steder (bedst med flere steder hvis flere ejere, ellers lugter det lidt)
    er der den tyske registreringsattest med?

Kommentér på:
Kørecomputer & Pris på bilen..

Annonce