{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
993 visninger | Oprettet:

Sverige - danmark {{forumTopicSubject}}

Ja nu er det oppe igen smiley hehe

Nogle vil nok se det som et dumt spørgsmål, men håber en erfaren bruger måske kan hjælpe mig.. er det muligt og ha en nr2 adresse i sverige og så få et svensk CPR nummer, men stadig ha fast adresse i dk ?

Grunden til fast adresse i DK er at jeg er på dagpenge og flytter jeg nu til sverige tager de alt fra mig jo, og så har jeg sq ikke noget og leve for (altså penge, bare rolig, hehe) og så ville jeg sådan set bare vide om man kunne ha en nr 2 adresse i sverige og få CPR nummer incl kørekort derop til så det er muligt og ha en svensk bil i sverige også ? fradraget vil jeg ikke trække ud da jeg næsten har dækket dagpengene, så det er jeg sku ligeglad med, bare ang CPR og kørekort..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sverige - danmark
  • #1   18. maj 2009 det håber jeg ikke det er

• #2   18. maj 2009 du skal bo fast i sverige for at få svensk cpr .. og du skal dukumentere for at du bor der med postadresse og lign.

• #3   18. maj 2009 du ka ik få svensk CPR nr med mindre du har fast adresse i sverige og når du har det så kommer dagpenge problemet

• #4   18. maj 2009 Hvis det var muligt, tror du så ikke halvdelen af Danmarks befolkning ville gøre det, for at få en billigere bil?

• #5   18. maj 2009 Der er mange mennesker der ikke kender smuthullerne i systemet.. ergo kunne det godt ske det kunne lade sig gøre smiley de fleste folk snakker uden og gøre noget ved det.. når mit hus her er solgt vil jeg til sverige.. men har bare problemet ang arbejde.. kunne selvfølgelig finde mig et deltidsarbejde og så trække fradraget over det, så giver det jo alligevel en okey løn.. kunne jeg bare beholde dagpengesatsen (samme løn) når jeg kom til sverige ville det være fint, så et deltidsarbejde ville jo passe mig fint i starten da jeg så alligevel ville få 12-14k udbetalt..

• #6   18. maj 2009 det er vel også begrænset hvor længe de lader dig rende rundt på dagpenge før de finder et arbejde til dig, med mindre du har en sygdom eller noget som gør du ik ka arbejde og bar ka blive hjemme på dagpenge

• #7   18. maj 2009 har gået siden den 19/12-08 nu.. der er absolut intet arbejde på den skod-ø her.. virkelig nederen..

• #8   18. maj 2009 selvfølgelig er der arbejde at finde..

man skal bare ikke sætte sig selv på en pedistal og sige der er noget man er for god til at lave..

da arbejdsløsheden var på sit laveste var der stadig folk der påstod de ikke kunne finde arbejde.. Fordi de var uddannet inden for et område hvor der bare ikke var brug for dem.. Og man var så for fin til at arbejde med andet.. (eks. er min nabo)

• #9   18. maj 2009 der er altid hundelorte eller cigaretskodder der skal samles op, det er bare om der er nogen der gider.

• #10   18. maj 2009 Søren - Racers By Night - : Jeg tror du skal tie stille inden du for lukket for meget forkert ud.. arbejdsløsheden på bornholm er helt i bund.. der er ingen mulighed for at finde et fuldtidsarbejde på bornholm.. og jeg er på ingen måde kræsen.. jeg er uddanet smed og har søgt alt fra rengøring til pædagog, jord/beton og meget mere.. afslag på afslag.. så inden du reder alle over en kam skulle du måske lige undersøge hvad du snakker om.. selv vej og park fyrer folk herovre..

Kommentér på:
Sverige - danmark

Annonce