{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fjerne mellem pot.. Lovligt?
  • #1   7. jul 2005 Som du kan se i min profil så har jeg selv hft en kadett Og Der havde jeg fjerneet mellempotten og bare svejset et jernrør ind i stedet.. Det gir noget lyd.. Ikke lige så meget osm jeg havde håbet men lidt gjorde det... jeg er aldrig blevet stoppet for det eller noget.. men den går ikke gennem syn med det.. Så nej lovligt er det ikke..

• #2   7. jul 2005 Jan S: ok.. Fik bare afvide i synshallen at det ikke var lovligt.. men om det lige var min kadett ved jeg ikke.. tog dem bare osm var det alle kadetter...

• #3   7. jul 2005 Nej der var også en baglygte pære som ikke virkede... Men hej.. Det er Roskilde.. De er rigtig snærpet her..

• #4   7. jul 2005 jeg troede da os det var ulovligt at fjerne mellempotten. altså at den ik gik gennem syn så.

men jah hvis den overholde lyd kravende stadig. så det vel godt nok..
    og ved ik om mellempotten ændre på co² udslippet. eller det kun er hvis man fjerner catten..

• #5   7. jul 2005 Mellempotten ændrer ikke en døjt på CO-udslippet, men den ændrer på støjniveauet (sandsynligvis).
    Min igen glat igennem syn, helt uden kommentarer. Og jeg har erstattet mellempotten med et stykke rør smiley

Men det er hævet over enhver tvivl, at bilen støjer mere end den oprindelige typegodkendelse... Desværre kan jeg ikke huske hvor mange dB den må støje ud over typegodkendelsen før det er NO-GO til syn smiley
    Men jeg mener der er et spillerum...

• #6   7. jul 2005 Såvidt jeg husker så er det 6dB mere at den må larme.

• #7   7. jul 2005 dvs. den må larme dobbelt så meget som den gør standard... hold da op sådan en GTI som min, må egentlig larme meget så..

jeg troede egentlig at det var et bestemt antal dB, for alle biler...

• #8   7. jul 2005 så vidt jeg ved er det noget med hvad bilen er typegodkendt med, så hvis den er typegodkendt med 2 potter, skal der være 2 potter..

• #9   7. jul 2005 Nej men så har de ikke gjort deres arbejde ordenligt.
    For det de skal finde er biler der ikke er i lovmæssig forsvarlig stand og det er den 406 F..... ikke når der er skåret i fjedrene!

Kommentér på:
Fjerne mellem pot.. Lovligt?

Annonce